FANDOM

Mars Power, Make Up
Mars power make up4.png
マーズ・パワー・メイク・アップ
Māzu Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Marsa
Przedmiot(y): Transformation Pen (anime i manga)
Jewelry Star Bracelet (PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 10
Anime: 10 odc.
PGSM: Act. 3

Mars Power, Make Up (pl. Potęgo Marsa, Przemień Mnie!) – pierwsza kwestia użyta przez Rei Hino do przemiany w Sailor Mars w anime, mandze, oraz jedyna w Pretty Guardian Sailor Moon. Transformacja była używana przez Rei w odcinkach 10-61.

AnimeEdytuj

Rei podnosi Pióro Transformacji i wykrzykuje słowa Mars Power, Make Up. Znak planety Mars na końcu pióra zaczyna świecić i się obracać i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie ogniste wstęgi. Następnie widzimy ją od tyłu. Ogniste wstęgi zamieniają się w pierścienie ognia i przylegają do jej ciała. Tworzą one kompletny Sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Marsa obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie.

MarsPower animacja.gif

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Po wypowiedzeniu kwestii przemiany jej Silver Bracelet przemienia się w Jewelry Star Bracelet, a kamienie zaczynają świecić. Krzyżuje ręce, a jej paznokcie zmieniają kolor na czerwony. Następnie robi zamach ręką nad głową i zaczyna obracać się w wirze płatków róży, które tworzą trykot i zmieniają jej włosy. Przesuwa ręką po szyi, tworząc opaskę na szyję. Unosi ręce, na których tworzą się rękawiczki. Obraca się, pojawia się spódniczka. Następnie unosi ręce nad głowę, a fioletowe wstążki łączą się, tworząc kokardę. Dziewczyna dotyka palcami stóp, na których pojawiają się szpilki. Powoli przesuwa ręką przed twarzą i pojawia się jej tiara. Na końcu przyjmuje jej końcową pozę, otaczają ją płomienie.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon CrystalEdytuj

Transformacja w animeEdytuj

Mars Power! Make Up! (High Quality)00:24

Mars Power! Make Up! (High Quality)

Sailor Mars Transformation00:53

Sailor Mars Transformation

UwagiEdytuj

  • Mimo, że Rei przemieniła się w Czarodziejkę z Marsa już w 3 akcie, nie użyła zwrotu Mars Power, Make Up aż do aktu 10.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki