FANDOM

Mars Transformation Pen
変身ペン
Henshin pen
Marspen
Polska nazwa: Pióro transformacji Marsa
Forma przedmiotu: pióro
Używany przez: Rei Hino
Cel użycia: Transformacja w Czarodziejkę z Marsa
Zwrot: Mars Power, Make Up
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 3
Anime: Odc. 10
Anime Crystal: Odc. 3

Mars Transformation Pen – pierwszy przedmiot do transformacji Rei Hino, za pomocą którego dziewczyna zmienia się w Sailor Mars.

OpisEdytuj

AnimeEdytuj

Na pozór przypomina zwykłe pióro, ale jest zakończone małym, czerwonym kamieniem za znakiem planety Mars, który świeci się w czasie transformacji. Rei Hino dostaje je, gdy potwór ją atakuje i więzi. Na czole dziewczyny pojawia się znak Marsa. Luna rozpoznaje w niej wojowniczkę i ofiarowuje jej pióro. Dzięki niej Rei zmienia się w Czarodziejkę z Marsa (odc. 10).

Gdy jego moc wygasła, Rei otrzymała od Luny i Artemisa drugą różdżkę – Mars Star Power Stick w odc. 62.

MangaEdytuj

Marspenmanga

Wyczuwając, że Rei jest w rzeczywistości Sailor Mars, Luna dała pióro Czarodziejce z Merkurego, gdy ta poszła pomóc Sailor Moon i Rei, które zostały uwięzione w innym wymiarze walcząc z Jadeite'em.

Według instrukcji Luny, Sailor Merkury rzuciła pióro Rei, która natychmiast obudziła się i przekształciła bez słowa. Jednak podczas następnych przemian Rei używała wyrażenia Mars Power, Make Up!.

Jest wizualnie identyczny z piórami Sailor Mercury i Sailor Jupiter, i podobnie jak ich można go używać jak zwykłe pióro.

Sailor Moon CrystalEdytuj

W drugim anime, po tym jak Rei została zabrana przez przeklęty autobus, Usagi i Ami ruszyły jej na pomoc. Luna, wyczuwając, że Rei jest w rzeczywistości Sailor Mars, wtedy rzuca jej pióro. Rei przekształciła się przy użyciu słów Mars Power, Make Up.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki