Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Megumi Ogata

2974strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Megumi Ogata
緒方恵美
Ogata Megumi
Megumi Ogata.jpg
Pełne imię: Megumi Ogata
Data urodzenia: 6 czerwca 1965
Miejsce urodzenia: Chiyoda, Tokio, Japonia
Zawód: seiyū, piosenkarka

Megumi Ogata (ur. 6 czerwca 1965) – seiyū, która użyczyła głosu m.in. Haruka Tenō/Sailor Uranus i Petz w anime Czarodziejka z Księżyca. Należała do agencji Aoni Production.

Nim zaczęła pracować jako seiyū, do 24. roku życia pracowała jako aktorka w Neverland Musical Community.

Jej inne znaczące role to m.in. Harara Hagakure w Apocalypse Zero, Tetsurō w DNA Sights 999.9, Maya Kitajima w Glass no Kamen, Akito Hayama w Kodocha OAV, Agahali w Landlock - władca wiatru, Juliana w Megami Paradise, Melvina MacGarlen w Melty Lancer, Shinji Ikari w serii Neon Genesis Evangelion, Sakon Tachibana w Puppet Master Sakon, Kyu Renjo w Tantei Gakuen Q, Valkyrie [dorosła] w serii UFO Ultramaiden Valkyrie, Kurama w Yu Yu Hakusho oraz Yūgi Mutō w serii Yu-Gi-Oh! (Toei).

RoleEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Grupa krwi: B.
  • Megumi uczęszczała do klasy muzycznej razem z Rumi Kasahara i Shiho Niiyama, kiedy była młoda, i od tej pory przyjaźni się z Shiho.
  • Megumi Ogata jest piosenkarką pod pseudonimem em:ou, co w wymowie daje jej inicjały: M.O.
  • Ponieważ pani Ogata ma dość "męski głos" (o czym możemy przekonać się oglądając Sailor Moon) przeważnie dubbinguje chłopców i młodych mężczyzn lub tzw. chłopczyce (jak Sailor Uranus). Przez to przez fanów nazywana jest Aniki, co oznacza „starszy brat”.
  • Jej hobby to pływanie, podróże, taniec, ceramika i jazda autem.
  • Jej szczególne umiejętności to malowanie portretów (oraz spanie w każdym miejscu i o każdej porze).
  • Wyszła za młodszego o 13 lat mężczyznę.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki