FANDOM

Mercury Aqua Mirage
水蜃気楼/マーキュリー・アクア・ミラージュ
Mizu shinkirō/Mākyurī Akua Mirāju
MAMirage2.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 27
Anime: Ami-chan no hatsukoi
Anime Crystal: Odc. 30
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Mercury Aqua Rhapsody (pl. Wodny Miraż Merkurego!) – atak Czarodziejki z Merkurego z mangi, obu anime, musicali i gier wideo.

AnimeEdytuj

Super Czarodziejka z Merkurego wykonała ten atak jedynie w odcinku specjalnym Pierwsza miłość Ami przeciwko Bonnone.

Podczas tego ataku Czarodziejka przywołuje wodną kulę, która rozdziela się na kilka strumieni, które nacierają na przeciwnika. Gdy strumienie dosięgają celu, zostaje on przez nie pochłonięty, a kula następnie pęka i niszczy wszystko, co jest w jej wnętrzu.

Mercury Aqua Mirage animacja.gif

MangaEdytuj

Atak ten pojawił się w części Mugen mangi. Czarodziejka użyła go po raz pierwszy przeciwko Viluy.

MusicalEdytuj

Atak pojawił się po raz pierwszy w musicalu Sailor Moon S - Usagi Ai no Senshi e no Michi, gdzie został użyty do zniszczenia Death Ra, jednego z Death Mannetjes. Użyła także tego ataku w musicalu La Reconquista.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również wykorzystywany w grach wideo Sailor Moon: Another Story, Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen. W grze Another Story zamiast tornada, Mercury wystrzeliwuje wodny promień.

Mercury Aqua Mirage (gra).gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki