FANDOM

Mercury Aqua Mirage
水蜃気楼 / マーキュリー・アクア・ミラージュ
Mizu Shinkirō / Mākyurī Akua Mirāju
Mercury Aqua Mirage Crystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 27
Anime: Pierwsza miłość Ami-chan
Anime Crystal: odc. 30
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Mercury Aqua Mirage (pl. Wodny Miraż Merkurego) – atak Czarodziejki z Merkurego z mangi, pierwszego anime, anime Crystal, musicali i gier wideo.

MangaEdytuj

Atak ten pojawił się w części Mugen mangi oraz w historii dodatkowej Pierwsza miłość Ami-chan, na której oparty był odcinek specjalny anime. Czarodziejka użyła go po raz pierwszy przeciwko Viluy.

Pierwsze animeEdytuj

Super Sailor Mercury wykonała ten atak jedynie w odcinku specjalnym Pierwsza miłość Ami przeciwko Bonnone.

Podczas tego ataku Czarodziejka przywołuje wodną kulę, która rozdziela się na kilka strumieni, które nacierają na przeciwnika. Gdy strumienie dosięgają celu, zostaje on przez nie pochłonięty, a kula następnie pęka i niszczy wszystko, co jest w jej wnętrzu.

Co ciekawe, w pierwszym openingu sezonu Sailor Moon S jest pokazana krótka scena, w której każda z Guardian Senshi wykonuje ataki podobne do ich ataków z trzeciego łuku fabularnego mangi Mugen. Nie wiadomo, czy Sailor Mercury wykonywała właśnie Mercury Aqua Mirage, ale przypuszczalnie tak.

Mercury Aqua Mirage animacja

Anime CrystalEdytuj

Animacja ataku w Crystal jest łudząco podobna do animacji z pierwszego anime.

Mercury Aqua Mirage Crystal

MusicaleEdytuj

Atak pojawił się po raz pierwszy w musicalu Sailor Moon S - Usagi Ai no Senshi e no Michi, gdzie został użyty do zniszczenia Death Ra, jednego z Death Mannetjes. Wojowniczka użyła także tego ataku w musicalu La Reconquista.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również wykorzystywany w grach wideo Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen. Miał tam postać wznoszącego się tornada, które uderzało w przeciwników wysoko lub nisko.

Atak pojawił się również w grze Sailor Moon: Another Story, jednak w niej zamiast tornada, Mercury wystrzeliwuje wodny promień, który eksploduje na wszystkich wrogach. Pobierał 4 EP.

Mercury Aqua Mirage (gra)

Atak w grze Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

CiekawostkiEdytuj

  • Dosłowne znaczenie znaków kanji użytych w japońskiej nazwie tego ataku w mandze to:
    • 水, mizu - woda;
    • 蜃気楼, shinkirō - miraż.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Mercury Aqua Mirage (High Quality)

Mercury Aqua Mirage (High Quality)

Atak w odcinku specjalnym pierwszego anime

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Mercury Aqua Mirage

Atak w anime Crystal