FANDOM

Mercury Aqua Rhapsody
マーキュリー・アクア・ラプソディー
Mākyurī Akua Rapusodī
MARapsody3.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Brak (w anime)
Harfa Merkurego (w mandze)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 35
Anime: Odc. 151
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...

Mercury Aqua Rhapsody (pl. Wodna Rapsodia Merkurego!) – atak Czarodziejki z Merkurego z mangi, anime, musicali i gier wideo.

Pierwsze animeEdytuj

Po raz pierwszy pojawił się w 151 odcinku anime. Był najpotężniejszym atakiem Czarodziejki; jedynie Mercury Aqua Mirage był silniejszy, ale pojawił się tylko w Ami's First Love.

Na samym początku Super Sailor Mercury wyciąga rękę, na której pojawia się symbol jej planety i wykrzykuje Mercury!. W tle widać harfę, następnie z symbolu Merkurego tworzy się strumień wody, a z niego formułuje się harfa. Senshi pociągając za struny harfy gra i jednocześnie wypowiadając słowa Aqua Rapsody! powoduje wydobycie się z niej strumieni wody, którymi celuje w przeciwnika.

Mercury Aqua Rhapsody animacja.gif

MangaEdytuj

W mandze Czarodziejka z Merkurego użyła tego ataku pierwszy raz w 35 akcie mangi, aby uwolniić się spod wpływu iluzji Fisheye. Do wykonania ataku używała Mercury Harp.

MusicaleEdytuj

Atak pojawił się po raz pierwszy w musicalu Sailor Moon SuperS - Yume Senshi - Ai - Eien ni..., gdzie także do jego przeprowadzenia Czarodziejka użyła Mercury Harp, lecz w innych wykonywała atak bez tego przedmiotu.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również wykorzystywany w grach wideo Sailor Moon SuperS: Fuwa Fuwa Panic, Sailor Moon Sailor Stars: Fuwa Fuwa Panic 2 oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Mercury Aqua Rhapsody (gra).gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki