FANDOM

Mercury Crystal Power, Make Up
Mercury crystal power make up4
マーキュリー・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Mākyurī Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Mercury Crystal (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 35 (Super)
Act 42 (Eternal)
Anime: 151 odc.

Mercury Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Merkurego, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Ami Mizuno do przemiany w Super Sailor Mercury w anime, a czwarta w mandze. Transformacja była używana przez Ami w odcinkach 151-196.

Transformacja ta jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Ami z tylko niewielkimi zmianami.

AnimeEdytuj

Symbol Merkurego łączy się z harfą i zostaje zamknięty w niebieskiej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Ami wykrzykuje słowa Merkury Crystal Power, Make Up!. Symbol Merkurego na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Ami tworzy wokół siebie różdżką niebieską wstęgę wodną i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Wodna wstęga przylega do jej ciała i powstają zarysy stroju Sailor fuku: trykot, rękawiczki i buty. Nagle pojawia się woda, która szybko znika i w ciemności błyska zarys postaci. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Super Sailor Mercury obraca się przodem i przybiera końcową pozę, w tle pojawia się Harfa Merkurego.

MercuryCrystalPower animacja

Inna wersjaEdytuj

W odcinku specjalnym Ami's First Love transformacja Ami wygląda nieco inaczej.

Symbol Merkurego łączy się z harfą i zostaje zamknięty w niebieskiej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Ami wykrzykuje słowa Merkury Crystal Power, Make Up!. Symbol Merkurego na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Kryształ na czole świeci się na niebiesko. Ami wiedzie dookoła siebie wstęgę, później znika w otchłani wody. Wypowiada w tym czasie: Wyniki egzaminów, seminaria, wszędzie stres (sabotaż/przeciwnik) wychodzi Merkuriusz! Wróg! Zniszczyć wroga! Pojawia się Sailor Mercury, staje w charakterystycznej pozie troszeczkę innej od pozostałych.

MangaEdytuj

W mandze transformacja przebiegała inaczej. Ami zamiast Crystal Change Rod do przemiany używała Kryształu Merkurego. Sam strój czarodziejki wyglądał również inaczej. Przemieniała się w Super Sailor Mercury, a później w Eternal Sailor Mercury.

GaleriaEdytuj

Transformacja w animeEdytuj

Mercury Crystal Power - Make Up! (High Quality)00:20

Mercury Crystal Power - Make Up! (High Quality)

Mercury Crystal Power - Make Up (Film by Vasariel)

Inna wersja transformacji
Mercury Crystal Power Make Up ver Ami chan no Hatsukoi00:24

Mercury Crystal Power Make Up ver Ami chan no Hatsukoi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki