Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Mercury Crystal Power, Make Up

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mercury Crystal Power, Make Up
Mercury crystal power make up4.png
マーキュリー・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Mākyurī Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Mercury Crystal (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 35 (Super)
Act 42 (Eternal)
Anime: 151 odc.

Mercury Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Merkurego, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Ami Mizuno do przemiany w Super Sailor Mercury w anime, a czwarta w mandze. Transformacja była używana przez Ami w odcinkach 151-196.

Transformacja ta jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Ami z tylko niewielkimi zmianami.

AnimeEdytuj

Symbol Merkurego łączy się z harfą i zostaje zamknięty w niebieskiej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Ami wykrzykuje słowa Merkury Crystal Power, Make Up!. Symbol Merkurego na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Ami tworzy wokół siebie różdżką niebieską wstęgę wodną i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Wodna wstęga przylega do jej ciała i powstają zarysy stroju Sailor fuku: trykot, rękawiczki i buty. Nagle pojawia się woda, która szybko znika i w ciemności błyska zarys postaci. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Super Sailor Mercury obraca się przodem i przybiera końcową pozę, w tle pojawia się Harfa Merkurego.

MercuryCrystalPower animacja.gif

Inna wersjaEdytuj

W odcinku specjalnym Ami's First Love transformacja Ami wygląda nieco inaczej.

Symbol Merkurego łączy się z harfą i zostaje zamknięty w niebieskiej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Ami wykrzykuje słowa Merkury Crystal Power, Make Up!. Symbol Merkurego na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Kryształ na czole świeci się na niebiesko. Ami wiedzie dookoła siebie wstęgę, później znika w otchłani wody. Wypowiada w tym czasie: Wyniki egzaminów, seminaria, wszędzie stres (sabotaż/przeciwnik) wychodzi Merkuriusz! Wróg! Zniszczyć wroga! Pojawia się Sailor Mercury, staje w charakterystycznej pozie troszeczkę innej od pozostałych.

MangaEdytuj

W mandze transformacja przebiegała inaczej. Ami zamiast Crystal Change Rod do przemiany używała Kryształu Merkurego. Sam strój czarodziejki wyglądał również inaczej. Przemieniała się w Super Sailor Mercury, a później w Eternal Sailor Mercury.

GaleriaEdytuj

Transformacja w animeEdytuj

Mercury Crystal Power - Make Up (Film by Vasariel)00:20

Mercury Crystal Power - Make Up! (High Quality)

Mercury Crystal Power - Make Up (Film by Vasariel)

Inna wersja transformacji
Mercury Crystal Power Make Up ver Ami chan no Hatsukoi00:24

Mercury Crystal Power Make Up ver Ami chan no Hatsukoi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki