FANDOM

Mercury Power, Make Up
Mercury power make up.jpg
マーキュリー・パワー・メイク・アップ
Mākyurī Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Transformation Pen (anime i manga)
Jewelry Star Bracelet (PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 3
Anime: 8 odc.
Anime Crystal: Odc. 2
PGSM: Act. 2

Mercury Power, Make Up (pl. Potęgo Merkurego, Przemień Mnie!) – pierwsza kwestia użyta przez Ami Mizuno do przemiany w Sailor Mercury w pierwszej i drugiej serii anime, mandze, oraz jedyna w Pretty Guardian Sailor Moon.

AnimeEdytuj

Ami podnosi Pióro Transformacji i wykrzykuje słowa Mercury Power, Make Up. Znak planety Merkury na końcu pióra zaczyna świecić i się obracać i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie piórem niebieską wstęgę wodną. Następnie widzimy ją od tyłu. Wodna wstęga przylega do jej ciała i powstają zarysy stroju Sailor fuku: trykot, rękawiczki i buty. Nagle pojawia się woda, która szybko znika i w ciemności błyska zarys jej postaci. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Merkurego obraca się przodem i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie.

MercuryPower animacja.gif

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Po wypowiedzeniu kwestii przemiany jej Silver Bracelet przemienia się w Jewelry Star Bracelet, a kamienie zaczynają świecić. Krzyżuje ręce, a jej paznokcie zmieniają kolor na niebieski. Następnie robi zamach ręką nad głową, a jej włosy stały się krótkie i niebieskie i pojawił się jej trykot. Potem obraca się jak otacza ją strumień wody i niebieskie pierścienie. Unosi ręce i białe wstążki tworzą rękawiczki. Wymachuje rękoma nad nogami i pojawiają się jej buty. Potem zatacza okrąg ręką wokół ciała, za którą podąża strumień wody, a reszta jej sailor fuku pojawia się. Powoli przesuwa ręką przed twarzą i pojawia się jej tiara. Na końcu przyjmuje jej końcową pozę.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon CrystalEdytuj

Transformacja w animeEdytuj

Mercury Power - Make Up! (High Quality)00:17

Mercury Power - Make Up! (High Quality)

Sailor Mercury Transformation00:51

Sailor Mercury Transformation

Więcej z Fandomu

Losowa wiki