Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Mercury Star Power, Make Up

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mercury Star Power, Make Up
Mercury star power make up4.png
マーキュリー・スター・パワー・メイク・アップ
Mākyurī Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 15
Anime: Odc. 62
Anime Crystal: Odc. 15

Mercury Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Merkurego, Przemień Mnie!) – druga kwestia użyta przez Ami Mizuno do przemiany w Sailor Mercury w anime, mandze. Transformacja była używana przez Ami w odcinkach 62-151.

Transformacja ta jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji Ami z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Merkurego, który pojawił się za nią na koniec transformacji i pęcherzyki, które pojawiły się tuż przed ostatecznym uformowaniem się jej sailor fuku.

Pierwsze animeEdytuj

W tej transformacji Ami podnosi rękę do góry, a strumień niebieskich gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na niebieski. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Merkurego w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie różdżką niebieską wstęgę wodną. Następnie widzimy ją od tyłu. Wodna wstęga przylega do jej ciała i powstają zarysy stroju Sailor fuku: trykot, rękawiczki i buty. Nagle pojawia się woda i pęcherzyki powietrza, które szybko znikają i w ciemności błyska zarys jej postaci. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Merkurego obraca się przodem i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Merkurego.

MercuryStarPower animacja.gif

GaleriaEdytuj

Transformacja w anime Edytuj

Mercury Star Power - Make Up! (Film by Vasariel)00:34

Mercury Star Power - Make Up! (High Quality)

Mercury Star Power - Make Up! (Film by Vasariel)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki