FANDOM

Mercury Star Power, Make Up
Mercury star power make up4
マーキュリー・スター・パワー・メイク・アップ
Mākyurī Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 15
Anime: Odc. 62
Anime Crystal: Odc. 15

Mercury Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Merkurego, Przemień Mnie!) – druga kwestia użyta przez Ami Mizuno do przemiany w Sailor Mercury w anime, mandze. Transformacja była używana przez Ami w odcinkach 62-151.

Transformacja ta jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji Ami z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Merkurego, który pojawił się za nią na koniec transformacji i pęcherzyki, które pojawiły się tuż przed ostatecznym uformowaniem się jej sailor fuku.

Pierwsze animeEdytuj

W tej transformacji Ami podnosi rękę do góry, a strumień niebieskich gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na niebieski. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Merkurego w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie różdżką niebieską wstęgę wodną. Następnie widzimy ją od tyłu. Wodna wstęga przylega do jej ciała i powstają zarysy stroju Sailor fuku: trykot, rękawiczki i buty. Nagle pojawia się woda i pęcherzyki powietrza, które szybko znikają i w ciemności błyska zarys jej postaci. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Merkurego obraca się przodem i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Merkurego.

MercuryStarPower animacja

GaleriaEdytuj

Transformacja w anime Edytuj

Mercury Star Power - Make Up! (High Quality)00:34

Mercury Star Power - Make Up! (High Quality)

Mercury Star Power - Make Up! (Film by Vasariel)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki