FANDOM

Władca Wielkiej Ciszy bądź Mesjasz Ciszy (jap. 沈黙のメシア Chinmoku no Meshia) – właściwe imię Mistress 9, wróg z serii Sailor Moon Super.

CharakterystykaEdytuj

Kiedy Hotaru Tomoe miała ok. pięciu lat prawie zginęła w wybuchu w laboratorium swego ojca. Obca istota o abstrakcyjnej postaci obiecała ocalić ich oboje. Pod warunkiem, że dostanie w darze jego ciało.

Do czasu pojawienia się Świętego Graala (Hotaru skończyła 13 lat) w odcinku 111. druga istota, która zamieszkała w jej ciele nie ujawniała się. Objawami były głównie duszności. Mistress 9 czasem przejmowała całkowitą kontrolę na kilka godzin w celu komunikowania się ze swoimi poddanymi z Bractwa Śmierci. Z nieznanej przyczyny była słaba i częściowo tylko obudzona. Jedyne, co mogło jej pomóc, to czyste ludzkie serca.

Jedyne serce jakie zdobyli należało do Chibiusy, która pokochała ją jak własną siostrę. Mistress 9 momentalnie wyzdrowiała i przyjęła postać dorosłej Hotaru.

Obcy wybrali doktora Tomoe ze względu na jego wielką wiedzę z zakresu genetyki niezbędną do stworzenia daimonów. Hotaru znalazła się na ich drodze przypadkiem. Kiedy potwierdziło się, iż ona jest Czarodziejką z Saturna, wiedzieli że nie ma na tym świecie lepszej kandydatki (wyposażona w ogromną siłę destrukcji, najpotężniejszą spośród wszystkich wojowniczek).

Chęć do życia Hotaru, osłabiała Mistress 9. Dlatego demon, który opanował jej ojca oraz pełniąca obowiązki matki Kaolinite, zadbali by dzieciństwo miała jak najsmutniejsze i samotne. Wszystko zmieniło się, kiedy zaprzyjaźniła się z Chibiusą, Mistress 9 musiała walczyć o swoje miejsce, co bardzo szkodziło im obojgu.

Moc Świętego Graala nie zna granic, więc nie mogła go po prostu odebrać Czarodziejce z Księżyca. Wykorzystała jej dobroć i naiwność, by wręczyła go jej z własnej woli. (Hotaru żyje. Nie wolno skazywać na śmierć niewinnej dziewczyny, nawet gdyby miało to oznaczać zagładę świata.)

Mając Święty Graal, mesjasz mógł sprowadzić mistrza Pharaoh 90, który wywołać miał Wielką Ciszę. Zasugerowała, że oboje będą rządzić, więc Pharaoh 90 prawie ją zabił. Hotaru zdała sobie sprawę, że są ludzie, którzy ją kochają, co pozwoliło jej zniszczyć osłabioną Mistress 9. Być może błędem było danie jej serca Chibiusy.

Uwolniona Hotaru jako Czarodziejka z Saturna, zwróciła Chibiusie serce i zniszczyła Pharaoh 90[1]. Przypłaciła to życiem, bo jej najpotężniejsze zaklęcie to broń obosieczna. Mistress 9 powiedziała, że Graal jest kryształem najczystszego serca. By pokonać mistrza, potrzebny byłby o jeszcze większej czystości i szlachetności. Była pewna, że nie istnieje. Czarodziejka z Księżyca nikogo nie pozwoliła poświęcić. Wykorzystała swój kryształ, by uratować Hotaru i doprowadzić do jej ponownych narodzin.

PrzypisyEdytuj

  1. Nikt prócz niej, nie miał takiej możliwości.
Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki