FANDOM

MiauMiau
001
Pierwsze wystąpienie: Vol. 11 (Sailor V)
Informacje
Przynależność: Agencja Dark
Miejsce zamieszkania: Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Agentka z Agencji Dark
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Humanoid
Krewni: HauHau (starszy brat), BzykBzyk (młodsza siostra)

MiauMiau (jap. 娘々 NyanNyan) – postać z mangi Hasło brzmi: Sailor V.

OpisEdytuj

MiauMiau pojawiła się jedynie w rozdziale 11. Podczas Festiwalu Atletycznego w szkole Minako, MiauMiau wyczuła ogromne pokłady energii od uczniów biorących udział w wydarzeniu. Zdecydowała, że zdobędzie tę energię dla swoich własnych celów.

Dzięki jej mocom MiauMiau zmieniła wyrazy na papierach do gry w szukanego na wyraz "kot". Zmieniła się potem w kota, aby uczniowie biorący udział w zabawie zaczęli jej szukać. Przyzwała również więcej kotów dla uczniów. Z taką przewagą liczebną MiauMiau i inne koty z łatwością zaczęły pobieranie energii od uczniów; ich ofiarą padła również Minako. Na szczęście w ostatniej chwili zjawił się Artemis i uratował dziewczynę. Po przemianie w Sailor V, stanęła do walki z MiauMiau. MiauMiau rozkazała bezpańskim kotom zaatakować i zabić wojowniczkę. Aby zatrzymać koty, Sailor V użyła ataku Venus Sulfur Smoke, który zemdlił MiauMiau swoim silnym zapachem siarki. Następnie Sailor V powaliła ją Venus Iron Muscle Punch. Na sam koniec oczyściła uczniów i zniszczyła MiauMiau atakiem Venus Power, Love Crescent Shower.

CiekawostkiEdytuj

  • Kanji "娘" w jej japońskim imieniu tłumaczy się jako "dziewczyna", ale jest wymawiane tak jak byłoby w języku chińskim. Powstała przez to gra słów, ponieważ "NyanNyan" w Japonii jest onomatopeją miauczenia kota.