FANDOM

Mistress 9
Mistress 9 manga
Pierwsze wystąpienie: akt 31 (manga)
odc. 123(anime)
odc. 34 (Crystal)
Seiyū: Yūko Minaguchi
Yukiyo Fujii (Crystal)
Informacje
Przynależność: Bractwo Śmierci
Miejsce zamieszkania: Instytut Tomoe, Tokio
Zawód/zajęcie: Podwładna Pharaoh 90
Aliasy: Hotaru Tomoe, Mesjasz Ciszy
Dane osobowe
Wzrost: 163 cm
Waga: 53 kg
Płeć: kobieta
Gatunek: hybryda człowiek-daimon

Mistress 9 – istota z Galaktyki Tau, która została połączona z ciałem Hotaru Tomoe przez Germatoida, po tym jak ten zawarł umowę z profesorem Sōichim Tomoe.

AnimeEdytuj

Jest to członkini Bractwa Śmierci. Jest ona Mesjaszem Ciszy, opętała Hotaru Tomoe. Dziewczynka czasami traci świadomość, w tym czasie Mistress 9 ma nad nią kontrolę.

Mesjasz Ciszy budzi się w pełni, gdy Hotaru połyka Kryształ Czystego Serca Chibiusy. Potrzebny był jej już tylko Święty Graal, by stworzyć drogę dla Pharaoh 90 i umożliwć mu podróż na Ziemię.

Na jego przybycie wszystko zostałoby zniszczone, a Ziemia pogrążyłaby się w Ciszy. Pod wpływem ogromnej energii towarzyszącej przyjściu Pharaoh 90, Mistress 9 zostaje zraniona i znacznie osłabiona. Przebywająca w jej ciele Hotaru posługuje się wspomnieniami o najbliższych oraz mocą Sailor Saturn i Mistress 9 ginie.

Manga i Sailor Moon Crystal Edytuj

W mandze jak i w anime Sailor Moon Crystal, Mistress 9 jest swego rodzaju daimonem. Pharaoh 90 podarował jajo swojej partnerki (Mistress 9) profesorowi Sōichiemu Tomoe, który wszczepił je swojej córce Hotaru.

Mistress 9 czasami chwilowo przejmowała kontrolę nad dziewczynką, jednakże ostatecznie przebudziła się, gdy Sailor Chibi Moon spotkała Hotaru. Przybiera ona postać dorosłej Hotaru, zabiera Srebrny Kryształ (który podarowała Pharaoh 90) oraz hostie Chibiusy.

Podczas ostatecznej walki Mistress 9 wydostaje się z ciała Hotaru (niszcząc je i tym samym zabijając dziewczynę) w postaci daimona i atakuje Sailor Senshi. Super Sailor Moon i Super Sailor Chibi Moon atakują ją atakiem Rainbow Double Moon Heart Ache. Ostatecznie Mistress 9 ginie wchłonięta przez Pharaoh 90.

Musicale Edytuj

Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth Edytuj

W tym musicalu Mistress 9 odgrywała rolę podobną do mangowej. W jej rolę wcieliła się Tomoko Inami, a w wersji Kaiteiban tego musicalu – Chinatsu Akiyama.

Un Nouveau Voyage Edytuj

W tym musicalu w rolę Mistress 9 wcieliła się Karin Takahashi.

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar