FANDOM

Miyū Sawai
沢井美優
Sawai Miyū
Miyuu Sawai.jpg
Pełne imię: Miyū Sawai
Data urodzenia: 23 października 1987
Miejsce urodzenia: Yokohama, prefektura Kanagawa, Japonia
Zawód: aktorka, piosenkarka

Miyū Sawai (ur. 23 października 1987) – japońska aktorka i piosenkarka, która wcieliła się w rolę Usagi Tsukino i wszystkie jej wcielenia oraz Królową Serenity w serialu Pretty Guardian Sailor Moon.

Jest byłą modelką magazynu mody młodzieżowej LOVE BERRY (wspólnie z Chieco Kawabe), zadebiutowała w młodzieżowej TV dramie Kids War 5 jako Yōko Kimuna i od tego momentu wydała kilka idol DVD, wystąpiła jako główna bohaterka Chain: Rensa Jusatsu. Po raz pierwszy na ekranach kin ukazała się w horrorze Chain 2. Występowała w reklamach Tokyo Disney Sea. Użyczyła także głosu Noah w filmie Fullmetal Alchemist the Movie: Conqueror of Shamballa oraz mniejszą rolę w Black Cat.

W oryginalnym kastingu do PGSM nie została wybrana. Jednak pod namową Naoko Takeuchi została ostatecznie wybrana do roli Usagi Tsukino i jest obecnie uznawana przez wielu fanów za bardzo odpowiednią do tej roli ze względu na jej podobną osobowość.

Role Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej hobby to czytanie, pieczenie i rozmowy z przyjaciółmi.
  • Dobrze gra w koszykówkę i jest wykwalifikowanym nurkiem.
  • Ma 160 cm wzrostu, a jej grupa krwi to A.
  • Krążyły plotki, że jest młodszą siostrą Emi Hasegawy. Nie zostało to dowiedzione ani potwierdzone przez artystki.
  • Coraz częściej grywa postacie epizodyczne w młodzieżowych i dziecięcych dramach, w których główna rola przypadła Moeco Matsushita.

GaleriaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki