Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Momoko Momohara

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Momoko Momohara
Momoko.jpg
Pierwsze wystąpienie: Ilustrowany pamiętnik Chibiusy 1 (manga)
Odc. 81 (anime)
Odc. 18 (SM Crystal)
Seiyū: Taeko Kawata
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Uczennica Juuban Municipal Primary School
Powiązania: Chibiusa, Kyūsuke Sarashina; Gurio Sorano (tylko w mandze)
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek

Momoko Momohara (jap. 桃原桃子 Momohara Momoko) – postać epizodyczna z serii Sailor Moon, najlepsza przyjaciółka Chibiusy.

Obie kolegowały się także z kolegą z klasy Kyūsuke Sarashiną i, w mandze, z Gurio Sorano. W mandze jej dom znajdował się poniżej restauracji. Momoko uwielbiała uprawiać ogród. Zarówno w anime jak i w mandze, Momoko została jedną z ofiar wampira Lyrici Hubert i została uratowana przez wojowniczki. W sezonie Sailor Moon R zostala opętana przez Achirala i Chirala, którzy sprawili, że zaczęła nienawidzić Chibiusę, ale została uzdrowiona jednym z promieni księżycowych Chibiusy.

Była również zaatakowana, w celu zdobycia jej Lustra Marzeń w sezonie Sailor Moon SuperS. Momoko jest pierwszym celem Kwartetu Amazonek w anime. Gdy udała się zobaczyć światową prapremierę Cyrku Martwego Księżyca z Chibiusą i Kyūsuke, padła ofiarą zaklęcia rzuconego przez CereCere. W transie hipnotycznym zostawiła swoich przyjaciół i została zaatakowana przez Amazonki.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinkach sezonów Sailor Moon R i Sailor Moon S, w których się pojawiła, Momoko miała brązowe włosy. Jednak, kiedy pojawiła się w sezonie Sailor Moon SuperS, miała fioletowe włosy. Ta zmiana koloru włosów nigdy nie została wyjaśniona.
  • Często nosi chińskie qipao.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki