FANDOM

Moon Cosmic Power
ムーン・コズミック・パワー
Mūn Kozumikku Pawā
Mcp1
Wykonany przez: Sailor Moon, Sailor Chibi Moon
Przedmiot(y): Złoty Kryształ
Pierwsze użycie w:
Anime: Odc. 165

Moon Cosmic Power (pl. Potęgo Kosmicznego Kryształu) – atak, który pojawił się tylko w 165 odcinku anime.

Po tym jak Sailor Moon odkryła, że nie jest w stanie użyć Złotego Kryształu, Sailor Chibi Moon zrozumiała wskazówkę Heliosa, że jedynym sposobem, aby obudzić moc Złotego Kryształu jest wykorzystanie mocy marzeń. Ona następnie wezwała wszystkich ludzi na Ziemi z pięknymi marzeniami, prosząc ich o pomoc. Jak ludzie usłyszeli jej wezwanie, wszyscy razem zaczęli wymawiać słowa „Moon Crisis Power”. Złoty Kryształ w końcu odpowiedział na ich wezwanie, i z ostatecznego wykrzyknięciem słów „Moon Crisis Power” przez Sailor Moon i Sailor Chibi Moon, wojowniczki użyły jego mocy, aby zniszczyć Cyrk Martwego Księżyca.

PrzebiegEdytuj

Usagi unosi berło i wypowiada słowa "Moon Cosmic Power". Z berła wydobywa się różowe światło, które odpycha Pharaoh 90. Ten atak jest dla Mistrza Pharaoh 90 za słaby, więc tylko odrzuca go czerwonym światłem. Czarodziejka z Księżyca pod wpływem mocy Pharaoh 90 przewraca się i jej różdżka oddala się na daleką odległość.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki