FANDOM

Moon Cosmic Power, Make Up
Moon cosmic power make up
ムーン・コズミック・パワー・メイク・アップ
Mūn Kozumikku Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Cosmic Heart Compact
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 24
Anime: Odc. 91
Anime Crystal: Odc. 27

Moon Cosmic Power, Make Up (pl. Kosmiczna Potęgo Księżyca, Przemień Mnie!) – trzecia kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Sailor Moon w obu seriach anime i mandze. Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 91–130.

W pierwszym animeEdytuj

W tej transformacji najpierw pojawia się Cosmic Heart Compact, otwiera się ukazując różowy kryształ w kształcie serca. Usagi wykrzykuje zaklęcie Moon Cosmic Power, Make Up!. Po przesunięciu ręką przed broszką Kryształ rozbłyska dwukrotnie emitując różowe światło. Broszka następnie pojawia się na piersi Usagi. Dziewczyna prostuje ręce i obraca się wewnątrz jasnoniebieskiego serca. Pojawia się różowe światło, a różowe wstążki wydobywające się z broszki tworzą główną część stroju Sailor Senshi – trykot, czerwoną kokardę i granatowy kołnierzyk z trzema białymi paskami. Usagi przemieszcza ręce na boki, a różowe wstążki je oplatają tworząc rękawiczki z trzema czerwonymi bufkami. Następnie dziewczyna unosi nogę do góry, a wstążki oplątują jej łydki i stopy, tworząc czerwone buty do kolan z białym paskiem i półksiężycem, na obcasie.

Błękitne serce rozpływa się na drobne światełka, które tworzą niebieską spódniczkę i tylną czerwoną kokardę. Po kilku obrotach Usagi unosi głowę, a na jej czole błyszczy półksiężyc tuż przed pojawieniem się nowej tiary z księżycem zamiast czerwonego klejnotu, a później kolczyki, osłonki na koki i czerwona wstążka ze złotym sercem na szyi. Na koniec Sailor Moon przybiera swoją charakterystyczną pozę, a w tle pojawia się różowe serce.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon Crystal Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki