Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Moon Crisis, Make Up

2974strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Moon Crisis, Make Up
Moon crisis make up4.png
ムーン・クライシス・メイク・アップ
Mūn Kuraishisu Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon i Sailor Chibi Moon
Przedmiot(y): Crisis Moon Compact i Chibi Moon Compact
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 34
Anime: Odc. 130

Moon Crisis, Make Up (pl. Księżycowe Przesilenie, Przemień Mnie!) – wspólna przemiana wojowniczek: piąta kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Super Sailor Moon i druga przemiana Chibiusy w Super Sailor Chibi Moon. Była używana w anime i mandze. Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 130–172.

PrzebiegEdytuj

Na czarnym tle pojawiają się broszki i otwierają się. Okrągły kryształ dużej i kryształ w kształcie serca w malej broszce zaczynają migotać różowym światłem. Usagi i Chibiusa wykrzykują zaklęcie: Moon Crisis, Make Up!. Następnie dziewczyny stoją obok siebie i obracają się w prawo. Wydobywające się z obu broszek różowe wstążki tworzą główną część stroju Sailor fuku: trykot, czerwoną kokardę i granatowy kołnierzyk z trzema żółtymi paskami Sailor Moon, a następnie trykot, czerwoną kokardę i różowy kołnierzyk z trzema żółtymi paskami Sailor Chibi Moon. Dziewczęta obracają się do siebie plecami. Pojawiają się rękawiczki z trzema czerwonymi bufkami (Sailor Moon) i dwoma różowymi bufkami (Sailor Chibi Moon), buty i spódniczki. Dziewczyny są odwrócone twarzą do siebie, a Sailor Chibi Moon całuje w policzek Sailor Moon. Gdy ich twarze się oddalają od siebie, pojawiają się ich tiary, kolczyki, ochraniacze na koki i złote paski na szyjach z sercem.

Sailor Moon i Sailor Chibi Moon przybierają końcową pozę, w tle pojawiają się tęczowy księżyc i różowe serce.

GaleriaEdytuj

Transformacja
Moon Crisis Make Up! (Film by Vasariel)00:39

Moon Crisis Make Up! (High Quality)

Moon Crisis Make Up! (Film by Vasariel)

Pierwsza transformacja
Moon Crisis Make Up ver 100:08

Moon Crisis Make Up ver 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki