FANDOM

Moon Crystal Power, Make Up
Moon crystal power make up.jpg
ムーン・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Mūn Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Crystal Star
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 13
Anime: Odc. 51
Anime Crystal: Odc. 14

Moon Crystal Power, Make Up (pl. Potęgo Księżycowego Kryształu, Przemień Mnie!) – druga kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Sailor Moon w obu anime i mandze. Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 51–90.

W pierwszym animeEdytuj

Usagi najpierw podnosi rękę, w której trzyma Crystal Star wykrzykując zaklęcie Moon Crystal Power, Make Up!. Broszka otwiera się ukazując Srebrny Kryształ. Po przesunięciu ręką przed broszką Kryształ rozbłyska trzykrotnie emitując różowe światło. Dziewczyna przemieszcza broszkę znad głowy na pierś, a po kilku obrotach zza jej pleców pojawiają się białe skrzydła, podczas gdy z broszki wydobywają się różowe wstążki, które oplatają ją, tworząc jej trykot, czerwoną kokardę i granatowy kołnierzyk z trzema białymi paskami. Skrzydła znikają w odlatujące pióra. Po kolejnym obrocie wyciąga przed siebie ręce, a różowe wstążki je oplatają tworząc rękawiczki z trzema czerwonymi bufkami. Następnie oplatają jej nogi tworząc czerwone buty do kolan z białym paskiem i półksiężycem, na obcasie.

Pojawia się granatowa spódniczka, a wstążki z tyłu tworzą kokardę. Usagi najpierw się ugina, a potem wychyla do tyłu i widzimy rozbłyśnięty księżyc na jej czole. Kiedy kadr pokazuje jej twarz pojawiają się tiara i kolczyki, a później osłonki na koki. Na koniec Sailor Moon przybiera swoją charakterystyczną pozę, a w tle pojawia się Księżyc z roślinnym motywem.

W drugim animeEdytuj

W drugiej serii anime sekwencja tej transformacji był dokładnie taka sama, jak transformacja Moon Prism Power, Make Up. Jedyną różnicą było zastąpienie Transformation Brooch nową broszką.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon CrystalEdytuj

Pierwsza transformacja
Moon Crystal Power! Make Up! (Film by Vasariel)01:02

Moon Crystal Power! Make Up (High Quality)

Moon Crystal Power! Make Up! (Film by Vasariel)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki