FANDOM

Moon Eternal, Make Up
Moon eternal make up4
ムーン・エターナル・メイク・アップ
Mūn Etānaru Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Eternal Moon Article
Pierwsze użycie w:
Anime: Odc. 173

Moon Eternal, Make Up (pl. Wieczny Księżycu, Przemień Mnie!) – szósta kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Wieczną Czarodziejkę z Księżyca. Była używana w anime, a jej odpowiednikiem z mangi była transformacja Silver Moon Crystal Power, Make Up. Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 173–196.

PrzebiegEdytuj

Pojawia się Eternal Moon Article i otwiera się. Po przesunięciu ręką przed broszką kryształ w kształcie gwiazdy rozbłyska różowym światłem, jednocześnie wykrzykuje zaklęcie: Moon Eternal, Make Up!. Na różowym tle pojawiają się pióra, a potem dwa promienie światła, które tworzą znak księżyca. Pojawia się najpierw twarz Usagi, a potem cała postać. Dziewczyna jest otoczona swoimi długimi skrzydłami, które po chwili otwierają się, dając jej trykot oraz różowe rękawki z dwoma czerwonymi bufkami. Usagi wyciąga w górę lewą rękę, która zostaje otoczona piórami, które po chwili znikają i powstaje jej rękawiczka z trzema czerwonymi bufkami i trzema spinkami(są identyczne jak te, które ma na włosach). To samo w prawą ręką tylko dziewczyna daje ją na dół. Znowu pojawiają się pióra, które po sekundzie odsłaniają spódniczkę wojowniczki. Dziewczyna obraca się jeszcze raz i staje już jako Wieczna Czarodziejka Księżyca.

Inna wersjaEdytuj

Gdy pierwszy raz Sailor Moon zamieniła się w Eternal Sailor Moon przemiana ta wyglądała nieco inaczej. Wojowniczki (Inner Senshi i Outer Senshi bez Sailor Chibi Moon) skupiły swoją energię i wysłały ją do Sailor Moon. Wtedy jej broszka Crisis Moon Compact zamieniła się w Eternal Moon Article. Czarodziejka wypowiedziała słowa, które "same pojawiły jej się w głowie". Na różowym tle pojawiły się białe pióra. Potem widać ciemnoróżowy zarys Eternal Sailor Moon w długimi skrzydłami. Znak księżyca na czole świecił się na żółto. Czarodziejka rozpierała skrzydła ramionami i od razu, po raz pierwszy pojawiała się Wieczna Czarodziejka Księżyca.

GaleriaEdytuj

Transformacja
Moon Eternal! Make Up! (High Quality)00:45

Moon Eternal! Make Up! (High Quality)

Moon Eternal! Make Up! (Film by Vasariel)

Eternal Sailor Moon (First Transformation)00:56

Eternal Sailor Moon (First Transformation)

Pierwsza transformacja Eternal Sailor Moon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki