FANDOM

Moon Gorgeous Meditation
ムーン・ゴージャス・メディテーション
Mūn Gōjasu Meditēshon
Mgm4
Wykonany przez: Czarodziejka z Księżyca, Sailor Chibi Moon
Przedmiot(y): Moon Kaleido Scope; Eternal Tiare (tylko musicale)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 34
Anime: Odc. 130
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...

Moon Gorgeous Meditation (pl. Cudowna Księżycowa Medytacja) – atak Czarodziejki z Księżyca i Sailor Chibi Moon. W musicalu Kakyuu-Ouhi Kourin - The Second Stage Final obie wojowniczki wykonały inną wersję tego ataku – Moon Gorgeous Double Meditation.

MangaEdytuj

W mandze wykonywały ten atak razem lub osobno używając swoich Moon Kaleido Scope.

AnimeEdytuj

W anime Sailor Moon używała tego ataku do zniszczenia wroga, po tym jak Sailor Chibi Moon przywołała Pegaza. Wykonały także ten atak razem tylko raz w filmie Sailor Moon SuperS: The Movie.

Pojawia się Pegaz który napełnia mocą pałeczkę. Różowy kamień zaczyna migotać światłem. Sailor Moon chwyta berło i unosi je. Skrzydełka na berle rozwijają się. Czarodziejka prostuje berło, a następnie kładzie jedną nogę na kolanie, a berło ponad głową i wypowiada słowa Moon Gorgeous Meditation. Obraz dzieli się na trzy, a następnie na dwie części. Na pierwszej widzimy całą postać dziewczyny z wyprostowanym berłem, smaganą przez wiatr. Na drugiej widnieje tylko twarz Sailor Moon. Berło świeci, a wojowniczka przebija berłem wiatr. Pojawiają się różnobarwne obrazy, które łączą się w berła Czarodziejki w szkło i atakują przeciwnika.

MusicalEdytuj

Po raz pierwszy ten atak pojawił się w musicalu Yume Senshi - Ai - Eien ni....

GaleriaEdytuj

Moon Gorgeous Meditation (gra)
Twinkle Yell & Moon Gorgeous Meditation (High Quality)01:04

Twinkle Yell & Moon Gorgeous Meditation (High Quality)

Twinkle Yell & Moon Gorgeous Meditation (Film Vasariel)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki