Moon Healing Escalation
ムーン・ヒーリング・エスカレーション
Mūn Hīringu Esukarēshon
Moonhealing2.jpg
Wykonany przez: Sailor Moon
Królowa Serenity
Princess Serenity (tylko w anime)
Przedmiot(y): Moon Stick (manga, anime)
Moonlight Stick (PGSM)
Spiral Heart Moon Rod (musicale)
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 7
Anime: Odc. 25
Anime Crystal: Odc. 6
PGSM: Act 1

Moon Healing Escalation (pl. Uzdrawiająca Moc Księżyca!) – atak Sailor Moon. Używała go, aby wyleczyć ludzi, którzy zamienili się w potwora lub wyleczyć ich spod działania mocy wroga. Zaklęcie to było używane we wszystkich wersjach serii Czarodziejka z Księżyca. Używa do niego swojej Moon Stick.

MangaEdytuj

W mandze Moon Healing Escalation to kwestia wypowiedziana przez Sailor Moon, kiedy uleczyła ludzi po ataku Królestwa Ciemności. Użyła go do uleczenia całego Tokio także kilka innych razy.

Sailor Moon CrystalEdytuj

Atak w drugim anime pojawił się po raz pierwszy w akcie 6, kiedy Sailor Moon skonfrontowała Zoisite'a i Królową Beryl. Użyła Moon Stick do jego wykonania, przypominając sobie grę Sailor V.

Sailor Moon tworzy dużą spiralę światła wokół własnego ciała i rzuca wydobytą energię na wroga.

AnimeEdytuj

Przebieg w animeEdytuj

Bez Srebrnego Kryształu

Sailor Moon łapie obracającą się pałeczkę. Pałeczka zaczyna świecić. Wojowniczka wykrzykuje słowa Moon Healing Escalation!. Z pałeczki wydobywa się świetlna mgła. Sailor Moon rysuje koło, celuje w wroga. Świetlna mgła przywraca wrogowi ludzką postać.

Ze Srebrnym Kryształem

Gdy Księżycowa pałeczka jest połączona ze Srebrnym Kryształem atak ten różni się początkiem. Sailor Moon łapie obracającą się pałeczkę ale ma zamknięte oczy. Do Srebrnego Kryształu lecą cztery promienie świetlne. Gdy już zostały "wchłonięte" przez kryształ Sailor Moon otwiera oczy i atak trwa, tak jak ten bez Srebrnego Kryształu. Pod koniec ataku ze Srebrnego Kryształu wydobywają się promienie świetlne.

Inne wersje

Istnieje też skrócona wersja tego ataku. Była użyta tylko raz w [[eyecatch|przerywniku-- odcinka 89.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serii live-action, kiedy półksiężyc Moonlight Stick zaczynał świecić Sailor Moon uniosła ją w górę i wykrzyczała zaklęcie. Zatoczyła różdżką koło wokół siebie, a potem uniosła jej lewą nogę i chwyciła ją za głową. Następnie obróciła się kilka razy, a następnie opuściła obie nogi i następnie zatoczyła krąg przed sobą, a Moonlight Stick wyemitowała złote iskry.

MusicalEdytuj

W musicalu Shin Kaguya Shima Densetsu Sailor Moon wykonała ten atak przy pomocy Spiral Heart Moon Rod razem z srebrnym lekarstwem podarowanym jej przez Mikku i Fukku, aby uleczyć Sailor Senshi z ich choroby.

Więcej z Fandomu