FANDOM

Moon Prism Power, Make Up
Moon prism sailor moon
ムーン・プリズム・パワー・メイク・アップ
Mūn Purizumu Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Transformation Brooch
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 1
Anime: Odc. 1
Anime Crystal: Odc. 1
PGSM: Act 1

Moon Prism Power, Make Up (pl. Potęgo Księżycowego Pryzmatu, Przemień Mnie!) – pierwsza kwestia użyta przez Usagi Tsukino do przemiany w Sailor Moon w pierwszej i drugiej serii anime, mandze oraz jedyna w Pretty Guardian Sailor Moon.

W animeEdytuj

W tej sekwencji Usagi najpierw podniosła rękę, a następnie od 7 odcinka jej paznokcie zaczynają błyszczeć i zmieniają kolor na różowy. Później ukazuje się twarz Usagi, dziewczyna mruga oczami dwukrotnie. Następnie Usagi obraca się kilka razy i oddala się pokazując cały swój kontur ciała, zasłonięty przez świecące kolory z tylko jej broszką widoczną. Z broszki wydobywają się różowe wstążki, które oplatają ją, tworząc jej trykot, czerwoną kokardę i granatowy kołnierzyk z trzema białymi paskami. Po kolejnym obrocie krzyżuje ręce nad głową, a różowe wstążki je oplatają tworząc rękawiczki z trzema czerwonymi bufkami. Następnie oplatają jej nogi tworząc czerwone buty do kolan z białym paskiem i znakiem połksiężyca, buty są na obcasie.

Jej spódniczka i tylna kokarda pojawiają się na chwilę przed rozbłyśnięciem jej czoła. Kiedy kadr pokazuje jej twarz pojawiają się tiara i kolczyki, a później osłonki na koki. Na koniec Sailor Moon przybiera swoją charakterystyczną pozę, a w tle pojawia się Półksiężyc.

Transformacja była używana przez Usagi w odcinkach 1–51.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon CrystalEdytuj

Transformacja w animeEdytuj

Pierwsza transformacja Druga transformacja
Moon Prism Power! Make Up! (High Quality)

Moon Prism Power, Make Up (2nd version)

Moon Prism Power, Make Up (2nd version)

Transformacja w Sailor Moon Crystal
NEW SAILOR MOON TRANSFORMATION --- 【Sailor Moon Crystal 】(2014)

Zobacz teżEdytuj