Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Moon Prism Power, Make Up (Chibi Moon)

2956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Moon Prism Power, Make Up
Moon prism sailor chibi moon.jpg
ムーン・プリズム・パワー・メイク・アップ
Mūn Purizumu Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Chibi Moon
Przedmiot(y): Prism Heart Compact
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 25
Anime: Odc. 104
Anime Crystal: Odc. 28

Moon Prism Power, Make Up (pl. Potęgo Księżycowego Pryzmatu, Przemień Mnie!) – pierwsza kwestia użyta przez Chibiusę do przemiany w Sailor Chibi Moon w obu anime i mandze. Transformacja była używana przez Chibiusę w odcinkach 104129.

W pierwszym animeEdytuj

Chibiusa wykrzykuje zaklęcie Moon Prism Powet, Make Up. Jej broszka mruga różowymi światełkami, pojawia się różowe tło, które rozdziela na dwie części poziomy pas czerwonych serduszek. Widać twarzy Chibiusy, dziewczynka mruga oczami. Jest w pozie jakby szpagatu, jak baletnica w czasie skoku. Tworzy się trykot jej sailor fuku. Potem Chibiusa robi salto w tył – tworzy się spódniczka i kokarda. Złoty znak księżyca na jej czole zmienia się w tiarę. Pojawia się opaska na szyi. Z góry lecą dwa pasy serduszek, pojawiają się Red Hair Pieces na koki, wraz z trzema spinkami na głowie Pojawia się Mała Czarodziejka z Księżyca z różowym serduszkiem w tle.

Inna wersja transformacji pojawiła się w filmie Sailor Moon S: The Movie i 129 odcinku. Po pojawieniu się trykotu Chibiusa zaczęła się obracać, a reszta jej stroju się pojawiała w trakcie. W krótkim błysku pojawiły się jej akcesoria.

GaleriaEdytuj

Sailor Moon Crystal Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki