Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Moon Stick

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Moon Stick
ムーン・スティック
Mūn Sutikku
Moonstickm.png
Polska nazwa: Księżycowy Sierp
Używany przez: Sailor Moon, Queen Serenity
Sailor Chibi Moon (tylko w musicalach)
Cel użycia: atak
Zwrot: Moon Healing Escalation
Moon Prism Power
Moon Princess Crash (musical)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: Act 5
Anime: Odc. 25
Anime Crystal: Odc. 5

Moon Stick – przedmiot używany przez Czarodziejkę z Księżyca. Używała go do wykonania ataku Moon Healing Escalation. Księżycowy Sierp stał się mocniejszy po tym, jak został dołączony do niego Srebrny Kryształ. Poprzednią właścicielką Moon Stick była Królowa Serenity.

W serialu aktorskim nie istniała Moon Stick. Zamiast tego w jej miejsce Czarodziejka z Księżyca używała podobnej do niej Moonlight Stick.

OpisEdytuj

AnimeEdytuj

Moon Stick miała różowy trzonek ze złotą dekoracją na końcu, a na początku – klejnot i mały półksiężyc. Na samym czubku pałeczki był złoty półksiężyc. Gdy w pobliżu był człowiek, noszący w sobie jeden z Siedmiu Tęczowych Kryształów, klejnot świecił się.

Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku 25 serii pierwszej, by Sailor Moon mogła uzdrowić Gesena i zamienić go z powrotem w człowieka. Luna podarowała ją wojowniczce na znak, że to Czarodziejka z Księżyca jest liderką. Moon Stick reagowała też na tęczowe kryształy ukryte w ludziach. Tę pałeczkę wykorzystała również Królowa Serenity, by uśpić Metarię i przywrócić do życia osoby poległe w walce.

Inne Senshi wątpiły w to, czy Usagi może dzierżyć tę cudowną pałeczkę. Dziewczyna nawet raz ją zgubiła – w odcinku 28, gdy wypadła Usagi z torby. Na szczęście Luna znalazła pałeczkę i ostrzegła dziewczynę, że musi bardziej uważać.

W odcinku 34 pojawił się Srebrny Kryształ i przyłączył się do pałeczki. To była końcowa forma Moon Stick, za pomocą której Sailor Moon pokonała Królową Beryl w odcinku 46. Po tej bitwie, pałeczka przepadła.

W odcinku 47 Sailor Moon próbowała przywołać Moon Stick, lecz jej się to nie udało. W odcinku 51 Królowa Serenity podarowała jej nową broń – Cutie Moon Rod.

MangaEdytuj

W mandze Moon Stick wyglądała podobnie do pałeczki w anime, z tą różnicą, że półksiężyc na czubku był srebrny, a nie złoty. W mandze nie pojawiły się również Tęczowe Kryształy, więc pałeczka nic nie wykrywała.

W przeciwieństwie do anime, nikt nie wątpił w to, że to właśnie Usagi powinna dzierżyć pałeczkę. Sailor Moon nigdy też nie zgubiła Moon Stick.

Kiedy pojawił się Srebrny Kryształ, mógł być użyty w połączeniu z Moon Stick. W ostatniej walce z Królową Metarią, pałeczka przemieniła się w długie berło. Po tym, jak Usagi dostała nową broszkę, użyła Moon Stick, aby ocalić ludzi na Ziemi; pałeczka zniknęła krótko po tym i też nigdy więcej się nie pojawiła.

GaleriaEdytuj

PROPLICA od Bandai

Więcej z Fandomu

Losowa wiki