FANDOM

Moon Tiara
ムーン・ティアラ
Mūn Tiara
Polska nazwa: Księżycowy Diadem, Księżycowa Tiara
Używany przez: Sailor Moon
Cel użycia: atak
Zwrot: Moon Tiara Action, Moon Tiara Stardust (pierwsze anime)
Moon Frisbee (manga)
Moon Twilight Flash (manga i anime Crystal)
Moon Tiara Boomerang (PGSM i anime Crystal)
Moon Tiara Flash (musicale)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 1
Anime: odc. 1
Anime Crystal: odc. 1
PGSM: akt 1
Musicalu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen

Moon Tiaratiara Czarodziejki z Księżyca. Pozwala jej wykonać ataki: Moon Tiara Action, Moon Tiara Stardust, Moon Frisbee, Moon Twilight Flash, Moon Tiara Boomerang oraz Moon Tiara Flash.

Pierwsze animeEdytuj

Złoty diadem z rubinowym oczkiem lub półksiężycem pośrodku.[1] Pojawia się w odcinku 1. Wojowniczka posiada go w czterech pierwszych poziomach[2]. Pierwszą formę diademu Sailor Moon wykorzystywała do ataków Moon Tiara Action! i Moon Tiara Stardust, natomiast drugą tylko do ataku Moon Tiara Action!.

Manga i anime Sailor Moon Crystal Edytuj

W mandze tiara Sailor Moon zmieniała swój wygląd, wojowniczka nosiła trzy różne wersje.

Pierwsza forma pojawiła się w akcie 1 (odc. 1). Wyglądała podobnie, jak pierwsza forma diademu w anime, z tą różnicą, że wokół oczka były wygrawerowane półksiężyce, gwiazdki itp. ozdoby. Sailor Moon straciła go, gdy uwięziła swoją tiarą Jadeite'a atakiem Moon Frisbee/Moon Tiara Boomerang, a Sailor Mars spaliła generała razem z diademem atakiem Akuryō Taisan.

Druga forma pojawiła się w akcie 4 (odc. 4), gdy Sailor Moon zdała sobie sprawę, że nie ma diademu i nie ma czym wykonywać ataku. Wtedy na jej czole pojawiła się nowa tiara i wojowniczka wykonała nią atak Moon Twilight Flash.

Trzecia forma diademu pojawiła się w akcie 8, gdy pojawiła się Sailor Venus. Sailor Moon nie używała jej do żadnego ataku. Po odkryciu, że Usagi jest Księżniczką Serenity, trzecia forma diademu pękła, a na niej miejscu pojawił się znak półksiężyca. Znak półksiężyca miała przez resztę łuku fabularnego Dark Kingdom w mandze, aż do czasu, gdy otrzymała nową broszkę, Kryształową Gwiazdę. Wtedy na jej czole pojawiła się znów tiara, podobna do jej pierwszej tiary. Znowu też mogła wykonywać jej pierwszy atak, Moon Frisbee/Moon Tiara Boomerang; w akcie 14 części Black Moon użyła go przeciw Koan.

PGSM Edytuj

W PGSM Księżycowy Diadem jest wykonany ze złota. Pośrodku ma oczko koloru różowego. Diadem ozdobiony jest półksiężycami. Sailor Moon wykorzystywała go do ataku Moon Tiara Boomerang. Podczas tego ataku diadem prostuje się i przypomina bumerang.

Musicale Edytuj

W musicalu Pretty Guardian Sailor Moon - La Reconquista Sailor Moon użyła przeciwko Kunzite'owi ataku Moon Tiara Flash, który wykonywała swoim diademem.

Zobacz takżeEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Półksiężyc pośrodku diademu pojawia się dopiero w serii Sailor Moon S i ma go aż do poziomu Super.
  2. Prism Sailor Moon, Crystal Sailor Moon, Cosmic Sailor Moon i Super Sailor Moon (Eternal Sailor Moon go nie posiada)