FANDOM

Moon Tiara Action
ムーン・ティアラ・アクション
Mūn Tiara Akushon
Moon Tiara Action2
Wykonany przez: Sailor Moon
Przedmiot(y): Tiara, pizza (tylko 184 odc. anime)
Pierwsze użycie w:
Anime: Odc. 1

Moon Tiara Action (pl. Księżycowa Tiaro, Atakuj!) – pierwszy atak Sailor Moon w anime. Używa do niego swojej tiary. Odpowiednikiem tego ataku z mangi jest Moon Frisbee.

W animeEdytuj

Sailor Moon podnosi dłoń do swojej tiary i chwyta ją w miejscu, w którym znajduje się czerwony kamień, który zaczyna świecić. Zdejmuje tiarę w czoła, podnosi ją do góry, a potem w lewo. Tiara zamienia się w świecący dysk. Sailor Moon obraca się dwa razy na prawej nodze, podążając wzrokiem za tiarą trzymaną w swojej prawej ręce. Wojowniczka staje na dwóch nogach, bierze zamach i wykrzykuje: Moon Tiara Action!. Wyrzuca tiarę jak frisbee celując w wroga. Ta, lecąc, obraca się kilka razy. Uderza w wroga, co powoduje jego rozsypanie się w pył.

UżywaneEdytuj

Sailor Moon głównie używała tego ataku w pierwszym sezonie. W sezonie R atak przestał pełnić rolę końcowego ataku, ponieważ otrzymała nową broń: Cutie Moon Rod. Po tym nie używała tego typu ataku zbyt często, choć był używany w filmach Sailor Moon R: The Movie i Sailor Moon SuperS: The Movie, a następnie kilka razy w ciągu sezonów S i SuperS jako atak rozpraszający i raniący wroga. Po transformacji w Wieczną Czarodziejkę z Księżyca tiara zanika ale Wieczna Czarodziejka z Księżyca użyła tego ataku w odcinku 184. Zamiast tiary posłużyła się wtedy mrożoną pizzą.

Atak ten był również używany w grze wideo Sailor Moon S na 3DO.

GaleriaEdytuj

AtakEdytuj

Moon Tiara Action! Version 1 (High Quality)00:30

Moon Tiara Action! Version 1 (High Quality)

Moon Tiara Action (Film Vasariel)

Moon Tiara Pizza00:16

Moon Tiara Pizza

Moon Tiara Pizza (Film mike0174)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki