Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Morga

2974strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Morga
モルガ
Moruga
Morga.jpg
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: kobieta
Pan: Jadeite
Śmierć: Atak Moon Tiara Action/Moon Tiara Boomerang (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 1 (anime)
Act 1 (manga)
Odc. 1 (SM Crystal)
Seiyū: Michiko Abe
Sanae Kobayashi (SM Crystal)

Morga – pierwsza youma, która pojawiła się w pierwszym odcinku pierwszego sezonu anime, a także w 1 odc. SM Crystal i pierwszym akcie mangi. Została wezwana przez Jadeite'a do zbierania energii z niczego nie podejrzewających kobiet dla celów Królestwa Ciemności.

Morga manga.jpg

Morga w mandze

Jako część planu Jadeite'a, ona uwięziła matkę Naru jest w piwnicy, a potem sama zajęła jej miejsce w sklepie z biżuterią. Umieściła przeklętą biżuterię na wyprzedaży w bardzo niskich cenach. Biżuteria miała odbierać energię temu, kto miał ją na sobie. Plan był bardzo udany, gdyż wszystkie ofiary zostały pozbawione swojej energii, a Morga przekształciła się w swoją prawdziwą formę – brzydką istotę o brązowej skórze i ciemnobrązowych włosach. Jej ciało było bardzo elastyczne.

Kiedy Naru odkryła, że ​​jej „matka” była naprawdę oszustem, Morga zaatakowała ją. Po swojej pierwszej transformacji w Sailor Moon, wojowniczka zdała sobie sprawę,
Morga SMC.jpg

Morga w anime Crystal

że Naru jest w niebezpieczeństwie i zjawiła się na czas, aby uratować swoją przyjaciółkę. Morga użyła pozbawionych energii kobiet jako zombie-podobnych żołnierzy, aby zaatakować Sailor Moon. Wojowniczka nie wiedziała, co robić i zaczęła płakać, co spowodowało, że jej czerwone spinki zaczęły emitować fale naddźwiękowe. Atak wystarczająco osłabił Morgę i jej sługi, aby Sailor Moon mogła zniszczyć youmę atakiem Moon Tiara Action. W mandze i anime Sailor Moon Crystal Sailor Moon zniszczyła youmę atakiem Moon Tiara Boomerang.
Wrogowie: Królestwo Ciemności

Więcej z Fandomu

Losowa wiki