Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Narodziny Berła Miłości! Nowa przemiana Usagi

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Logo ep91.jpg
愛のロッド誕生うさぎの新変身
Ai no roddo tanjō! Usagi no shin henshin
Sezon: Sailor Moon S
Reżyseria: Yūji Endō
Scenariusz: Shigeru Yanagawa
Reżyser animacji: Katsumi Tamegai
Premiera: 26 marca 1994
Potwór: Nekonneru
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Przeczucie końca świata? Pojawienie się nowych tajemniczych wojowniczek
Następny: Śliczny chłopak!? Tajemnica Haruki Tenō

Narodziny Berła Miłości! Nowa przemiana Usagi (jap. 愛のロッド誕生うさぎの新変身 Ai no roddo tanjō! Usagi no shin henshin) – 2 (91) odcinek trzeciej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 26 marca 1994 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Ten odcinek zaczyna się w laboratorium ojca Hotaru. Profesor jest gotowy do wysłania kolejnego jaja daimona.

Pewnego ranka Usagi ma zły sen. Śni jej się, że Srebrny Kryształ zmatowiał w Crystal Star. Nasza bohaterka budzi się i o mało co nie zabija kotki. Luna radzi jej, żeby porozmawiała o tym z Mamoru. Chłopak jednak nie potrafi odpowiedzieć i zabiera dziewczynę do opuszczonego domu.

Usagi myśli, ze to wypad na randkę. Jest pewna, że Mamoru chce ją pocałować, ale ten podstawia jej pod nos kota. Mamoru chce pokazać kilka rozkosznych kotków, które się ukryły w tym domu. Terapia zaczyna działać i Usagi odzyskuje humor. W tym domku właścicielka kociąt karmi je z własnej inicjatywy i opiekuje się nimi. Jajo demona ląduje w układance z kotem.

Tymczasem Usagi szuka dla kotków nowych posiadaczy. Na szczycie jej listy znajdują się Ami, Makoto, Minako i Rei. Dziewczyny mówią, że trzeba się wymigać od wzięcia kotów. Usagi zabiera je do opuszczonej chatki.

Miharu, opiekunka kotów, wraca do domu. Nagle zostaje zaatakowana przez daimona. Ucieka do opuszczonej chatki, gdzie spotyka piątkę dziewczyn. Daimon odnajduje właścicielkę kotów i rozpoczyna operację kradzieży kryształu jej serca. Dziewczyny widząc zachowanie kotów, wkraczają do akcji.

Usagi unosi broszkę i wypowiada słowa Moon Crystal Power Make Up. Ale jej broszka przestaje działać i biedna dziewczyna nie może się zamienić. Pozostała czwórka zamienia się i staje do walki z wrogiem. Ich ataki nie działają na demona. Pojawiają się Sailor Neptune i Sailor Uranus. Atakują potwora zaklęciami World Shaking i Deep Submerge.

Po chwili potwór składa się do całości. Jest z puzzli, prawda? Znów usiłuje zlikwidować czarodziejki, ale Tuxedo Mask pojawia się, aby mu przeszkodzić. Ale broniąc Usagi zostaje ranny. Gdy potwór znów składa się do całości, para naszych bohaterów przenosi się na chwilę do przeszłości. Usagi odkrywa, że z uszkodzonego w poprzednim odcinku Crystal Star powstaje Cosmic Heart Compact. Dodatkowo dostaje Spiral Heart Moon Rod.

Później nasza bohaterka staje do walki z demonem. Wypowiada słowa Moon Cosmic Power Make Up i zamienia się w Cosmic Sailor Moon. Przedstawia się potworowi z puzzli: „Jestem piękną wojowniczką o miłość i sprawiedliwość, Kosmiczną Czarodziejką Księżyca! W imieniu Księżyca ukarzę cię!”.

Na końcu unicestwia potwora zaklęciem Moon Spiral Heart Attack.

Po skończonym pojedynku Usagi wciska kotka koleżankom. Mówi im, że trzeba oddać koty do świata zwierząt.

Obsada Edytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Koty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki