FANDOM

Nasze uczucia są takie same! Usagi i Mamoru znowu zakochani
Logo ep77
想いは同じ! うさぎと衛の愛再び
Omoi wa onaji! Usagi to Mamoru no ai futatabi
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Tsunekiyo Ōtani
Scenariusz: Megumi Sugihara
Reżyser animacji: Taichi Nakamura
Premiera: 11 grudnia 1993
Potwór: Udering
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Magiczna moc ciemności! Inwazja Esmeraude
Następny: Wielkie zamieszanie pielęgniarki Wenus Minako

Nasze uczucia są takie same! Usagi i Mamoru znowu zakochani (jap. 想いは同じ! うさぎと衛の愛再び Omoi wa onaji! Usagi to Mamoru no ai futatabi) – 31 (77) odcinek drugiej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 11 grudnia 1993 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Esmeraude przygotowuje nową akcję przejęcia Tokio. Tym razem wykorzystuje kolejny Negatywny Punkt – sklep z popularnymi bransoletkami znajdujący się w rezydencji Misanga. Bransoletki nosi wielu młodych ludzi – w tym Umino i Naru. Usagi również chce mieć taką, zapisuje się więc na kurs ich robienia. W międzyczasie ma sen o ślubie z Mamoru, ten sam w którym ktoś ostrzega chłopaka, że ich miłość skończy się śmiercią Księżniczki Serenity. Usagi udaje się więc do mieszkania ukochanego, by dowiedzieć się, czy to dlatego ją zostawił. Gdy ten potwierdza, dziewczyna mówi mu, że nie dba o to, Mamoru jest jednak niewzruszony i wyrzuca ją z mieszkania. Na zewnątrz czeka na nią Chibiusa i Luna, okazuje się że bransoletka, którą zaczęła robić Usagi emanuje złą energią. Czarodziejki udają się do sklepu i unicestwiają potwora. Po walce Usagi i Mamoru godzą się i znów są razem.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Miłość powraca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki