Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Nowa Królowa Serenity

Przekierowano z Neo Queen Serenity

2968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Nowa Królowa Serenity
Neo Queen Serenity (manga).jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 18 (manga)
68 odc. (anime)
Odc. 19 (SM Crystal)
Seiyū: Kotono Mitsuishi
Informacje
Przynależność: Kryształowe Tokio
Miejsce zamieszkania: Kryształowe Tokio
Zawód/zajęcie: Królowa Ziemii
Aliasy: Usagi Tsukino, Sailor Moon, Księżniczka Serenity
Powiązania: Solar System Senshi
Dane osobowe
Wiek: 22 lata (wiek podczas koronacji)
Płeć: kobieta
Gatunek: człowiek
Krewni: Królowa Serenity (matka)/Ikuko Tsukino (matka), Kenji Tsukino (ojciec), Shingo Tsukino (brat), Król Endymion (mąż), Chibiusa (córka)

Nowa Królowa Serenity (jap. ネオ・クイーン・セレニティ Neo Kuīn Sereniti, ang. Neo Queen Serenity) – królowa Kryształowego Tokio – przyszłego Srebrnego Milenium. Jest ważną postacią w serii Czarodziejka z Księżyca i po raz pierwszy pojawiła się w części Black Moon mangi.

Nowa Królowa Serenity była Czarodziejką z Księżyca z XXX wieku. Odziedziczyła tron wraz z jej mężem Endymionem i rządziła całą Ziemią z Crystal Palace (umiejscowionego w miejscu byłej dzielnicy Jūban) z mocą Srebrnego Kryształu. Szczegóły dotyczące objęcia przez nią tronu i późniejszych ataków różnią się w zależności od źródła. Zarówno w anime jak i w mandze, Nowa Królowa Serenity wysłała swoje dziecko, Chibiusę, w przeszłość, aby szkolić ją na Sailor Senshi po tym jak zagrożenie w ich czasie minęło.

Nowa Królowa Serenity była znacznie bardziej opanowana i królewska niż była w przeszłości, ale widoczne były wskazówki, że zachowała niektóre z jej niezdarnych cech. Na przykład wysłała niezwykle uroczy list z Chibiusą do Usagi i Mamoru w przeszłości, który wykazał, że nawet po kilku stuleciach nie opanowała jeszcze na wystarczającym poziomie pisma kanji. Miała również skłonność do rysowania buziek w swoich listach, a także rysowania siebie w nagłówku. Także Diana wspomniała, że przyszli król i królowa często chorowali przed „sztywnymi” oficjalnymi uroczystościami i cudownie odzyskiwali zdrowie, jak tylko się one skończyły.

AnimeEdytuj

Manga i Sailor Moon CrystalEdytuj

W mandze Usagi została koronowana na królową w wieku 22 lat i tego samego roku urodziła córkę Usagi Small Lady Serenity. Dzięki jej mocom i mocy Srebrnego Kryształu ludzie na Ziemi stali się nieśmiertelni. Gdy została Królową, Serenity przestała się starzeć fizycznie i nadal zachowała swój młodzieńczy wygląd przez ponad dziesięć wieków. Guardian Senshi nigdy fizycznie nie zestarzały się po osiągnięciu wieku 22 lat, u Haruki i Michiru zatrzymał się proces starzenia w wieku 24 lat, Hotaru w nieokreślonym wieku i Setsuna już w zasadzie się nie starzała.

Neo Queen Serenity powiedziała, że straciła większość swoich mocy jako Sailor Senshi za cenę zostania Królową, choć co dokładnie to oznaczało to nigdy nie zostało określone. To dlatego było to tak konieczne, aby jej dziecko przebudziło się jako Senshi. Nawet bez zdolności do transformacji, Serenity wciąż demonstrowała potężne moce w mandze, takie jak zdolność do wzmocnienia mocy wojowniczek z XX wieku.

MusicaleEdytuj

W musicalach Sailor Moon w jej rolę wcieliły się Fumina Hara, Marina Kuroki i Satomi Ōkubo.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszym anime i musicalach do 4th stage miała blond włosy. W drugim sezonie anime Sailor Moon Crystal i musicalu Petite Étrangère ma białe włosy, ale w sezonie trzecim anime kolor włosów został zmieniony na blond. Na większości ilustracji z artbooku także ma włosy koloru białego.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki