FANDOM

Nephrite umiera dla Naru
Logo ep24.jpg
なるちゃん号泣!ネフライト愛の死
Naru-chan gōkyū! Nefuraito ai no shi
Sezon: Sailor Moon
Reżyseria: Junichi Satō, Takuya Igarashi
Scenariusz: Sukehiro Tomita
Premiera: 29 sierpnia 1992
Potwór: Grape, Housenka, Suzuran
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Pierwsza miłość Naru
Następny: Czarodziejka z Jowisza

Nephrite umiera dla Naru (jap. なるちゃん号泣!ネフライト愛の死 Naru-chan gōkyū! Nefuraito ai no shi, ang. Naru's Cry! Nephrite Dies for Love) – 24 odcinek pierwszej serii anime, w którym po raz ostatni pojawia się Nephrite. Jego premiera odbyła się w Japonii 29 sierpnia 1992 roku.

Opis odcinka Edytuj

Ten odcinek rozpoczyna się w tokijskim parku, a kończy na rozpaczy Naru po śmierci ukochanego.

Jest piękny, słoneczny dzień. Na zjeżdżalni siedzi pogrążona w smutku Naru. Towarzyszy jej Usagi. Naru mówi naszej bohaterce, że nie przestaje kochać generała Nephrite. Biedna Usagi jest zdziwiona i nie wie, jak jej pomóc.

W Królestwie Ciemności generał Nephrite zastanawia się, czy Srebrny Kryształ może być ukryty w ciele Naru. Nagle myśli, że nie. Postanawia to sprawdzić. Ale generał Zoisite, który obserwuje rywala, postanawia mu za wszelką cenę przeszkodzić.

Wieczorem generał Nephrite podchodzi do okna mieszkania Naru i oświetla jej ciało czarnym kryształem. Naru budzi się i przerażeniem odkrywa, że to wybraniec jej serca.

Tymczasem w domu Usagi pani Tsukino mówi córce, że Naru dzwoni. Naru mówi naszej bohaterce bohaterce, że jest generał, a ten podsłuchuje ich rozmowę telefoniczną. Później generał Zoisite obserwuje rywala. Postanawia porwać Naru. Pomagają mu jego youmy.

Usagi biegnie do mieszkania Naru. Wyprzedza ją Luna. Nagle naszej bohaterce przeszkadza Nephrite i wyzywa ją na pojedynek. Dziewczyna nie zastanawia się nad sobą. Wypowiada słowa Moon Prism Power, Make Up! i zamienia się w Sailor Moon. Pojedynek okazuje się być zacięty. Nagle pojawia się Tuxedo Mask i wyzywa Nephrite'a na pojedynek.

Kiedy oboje mieli rozpocząć walkę, generał usłyszał krzyki Naru. Zostawia Tuxedo Mask i Sailor Moon i biegnie do mieszkania Naru. Znajduje tam list z napisem: „Albo czarny kryształ, albo Naru zginie. Zoisite”. Generał postanawia się na nim zemścić.

Tymczasem w starym opuszczonym klubie Youmy pilnują Naru. Nagle zauważają Nephrite'a, który biegnie jej na ratunek. Pokonuje przeciwników i ratuje Naru z ich rąk. Zostaje jednak ranny w ramię. Naru zabiera go do parku i zakłada mu opatrunek.

Urocza para spędza kilka chwil w parku. Nagle pojawiają się demony i śmiertelnie ranią Nephrite'a. Naru próbuje usunąć z jego ciała kolce. Pojawia się Zoisite i zabiera poprzednikowi Czarny Kryształ.

Na szczęście pojawiają się Sailor Moon, Sailor Mercury i Sailor Mars. Wojowniczki pokonują youmy atakami Fire Soul i Moon Tiara Action.

Po skończonym pojedynku dziewczyny obserwują Naru i Nephrite'a, który nie dożyje tego. Generał wypowiada Naru ostatnie słowa i umiera. Sailor Moon, Sailor Mercury i Sailor Mars opłakują śmierć ukochanego Naru. Biedna dziewczyna po śmierci ukochanego pogrąża się w smutku.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Pierwszy polski tytuł odcinka to Zwycięstwo miłości (Polsat).
  • W mandze Nephrite ginie z ręki nowo przebudzonej wojowniczki Sailor Jupiter. Także, kiedy Nephrite ginie Zoisite jest wielce zasmucony utratą towarzysza.
Nawigacja odcinków
(Lista odcinków)
Poprzedni:
Pierwsza miłość Naru
Seria
Sailor Moon
Następny:
Czarodziejka z Jowisza

Więcej z Fandomu

Losowa wiki