FANDOM

Nergal
Nergal0
Pierwsze wystąpienie: Sailor Moon: Another Story (gra)
Informacje
Przynależność: Oppositio Senshi
Miejsce zamieszkania: Kryształowe Tokio
Zawód/zajęcie: podwładna Shaman Apsu
Powiązania: Oppositio Senshi, Shaman Apsu
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: człowiek

Nergal (jap. ネルガル Nerugaru) – postać występująca w grze Sailor Moon: Another Story. Jest jedną z Oppositio Senshi i jest przeciwieństwem Sailor Mars.

Nergal, będąc wojowniczką z serca, pragnęła władzy absolutnej wystarczającej, aby rywalizować z Senshi. Shaman Apsu obiecała jej moc przewyższają nawet same Wojowniczki, czym zdobyła jej zaufanie i skłoniła ją do dołączenia do innych Oppositio Senshi. Jednak posiadała ona kodeks honorowy i zwróciła Kamień Yang Jadeite'a po tym jak Czarodziejka z Marsa pokonała ją uczciwie, jak obiecała wcześniej.

Wojowniczki zrozumiały w końcu, że Oppositio Senshi używały Drzwi Czasoprzestrzeni do podróży w przeszłość i zmienianie ich przeznaczenia. Kiedy udały się do drzwi w celu ich zbadania, zostały skonfrontowane przez Nergal, która w przebraniu Sailor Pluto, zażądała Srebrnego Kryształu od Sailor Moon i Sailor Chibi Moon. Prawdziwa tożsamość Nergal została ujawniona, kiedy przypadkowo nazwała Sailor Chibi Moon „Księżniczką” zamiast „Małą Damą”, a ona sama została zmuszona do odwrotu.

Sailor Senshi ostatni raz spotkały Nergal wraz z resztą Oppositio Senshi w Dark Castle, gdzie Sin trzymała Shingo Tsukino jako jeńca. Po przegranej walce po raz ostatni, została uzdrowiona przez światło Srebrnego Kryształu Czarodziejki z Księżyca i uwolniła się spod kontroli Apsu.

MoceEdytuj

Ataki
  • Hell's Flame Bird – popisowy atak Nergal.
  • Dark Fire – Nergal używa tego samego ataku co Koan.
  • Kamaitachi - atak wywoływał serię szybkich cięć wszystkim przeciwniczkom.
  • Genkaku – atak oszałamiał przeciwniczki na pięć rund.
  • Miryō – atak hipnotyzował przeciwniczki.

Etymologia imieniaEdytuj

Jej imię pochodzi od Nergala – sumeryjskiego boga podziemi utożsamianego z planetą Mars.

GaleriaEdytuj