FANDOM

Logo ep173.jpg

Tytuł japoński oraz zapowiedź odcinka

Nowa konfrontacja (jap. Wakare to Deai! Unmei no Hoshiboshi no Ryuuten, ang. A farewell and an encounter! The destiny of shooting stars) - siódmy odcinek serii Stars (173 w ogóle), w którym po raz pierwszy pojawiają się Three Lights. Jego premiera odbyła się w Japonii 11 maja 1996 roku.

Lista odcinków

Opis odcinka Edytuj

Jest to pierwszy odcinek, w którym pojawiają się chłopcy z "Three Lights". Idący ciemnym korytarzem chłopcy kierują się w stronę otwierających się drzwi. Na auli widownia zaczyna krzyczeć z radości. Członkowie zespołu "Three Lights" podnoszą trzy róże i rzuciwszy je zaczynają swój pierwszy występ.

W salonie gier Crown piątka przyjaciółek rozmawia o zespole. Minako mówi, że jej idolem jest Seiya Ko, Rei opowiada o Yatenie, a Ami myśli o Taikim. Dziewczyny patrzą na załamaną Usagi i pytają ją, co się dzieje. Nasza bohaterka mówi im, że Mamoru wyjeżdża na studia w Nowym Jorku, ponieważ przyznana została praca dyplomowa. Usagi wraca do domu, a pozostałe nie wiedzą, jak jej pomóc.

Wieczorem załamana Usagi zastaje pusty pokój Chibiusy i patrzy na zdjęcie. Mówi Lunie, że z nadejściem wiosny Chibiusa jest w przyszłości, a Mamoru jedzie za granicę. Obie postanawiają żegnać się z Mamoru na lotnisku.

Nazajutrz Mamoru czeka na lotnisku na samolot. Spotyka Usagi i daje jej pudełeczko. Dziewczyna zauważa w nim pierścionek. Mamoru wkłada jej na palec. Usagi po raz ostatni wyznaje Mamoru miłość.

W tym momencie tłum dziewczyn czeka na Three Lights. Para naszych bohaterów idzie sprawdzić. Seiyi udaje się wydostać się z tłumu. Patrzy na Usagi i wyczuwa coś o niej. Później Mamoru żegna się z Usagi i odlatuje do USA.

Gdzieś w kosmosie czai się nowy wróg - królowa Galaxia. Królowa wysyła kule świetlne na Ziemię. Kule kierują się w stronę samolotu do USA. Mamoru widzi kule i w tym momencie samolot znika w świetle. Tymczasem siedzący w pokoju z kolegami Yaten wyczuwa, że coś jest nie tak.

W tym samym czasie dziewczyny obserwują Usagi oglądającą pierścionek. Rei podchodzi do niej i mówi, że jest piękna. Ale nasza bohaterka krzyczy, że jest piękniejsza niż Rei. Gdy obie się kłócą, do salonu gier Crown przybiega Minako i informuje, że w parku kręcą film.

W parku pojawia się tłum. Czwórka przyjaciółek (poza Usagi) znika w tłumie. Za nimi idzie tajemnicza osoba przebrana w strój gangstera. Biedna Usagi widzi napis "Zakaz wstępu" i nie może zobaczyć nagrania programu. Nagle z ławki podnosi się Seiyai zaczyna rozmowę z naszą bohaterką. Po rozmowie chłopak nazywa ją "pyzą" i odchodzi. Usagi jest zła na siebie.

Kiedy dziewczyna kręci się koło ciężarówek, zauważa Alice wychodzącą z ciężarówki. Alice ma zamiar iść na plan, ale widzi tajemniczą postać, która zrzuca z siebie ubranie. Ta postać okazuje się być Sailor Iron Mouse.

Wróg wysyła kule świetlne prosto na aktorkę. Gdy kule trafiają w Alice, z kwiatu wyłania się Gwiezdne Ziarno. Usagi obserwuje zza ciężarówki to zajście. Wypowiada słowa "Moon Eternal Make Up!" i zamienia się w Eternal Sailor Moon.

Gdy kryształ zmienia kolor na ciemny, Żelazna Mysz myśli, że to nie jest Gwiezdne Ziarno, którego szuka. W tym momencie pojawia się Sailor Moon. Mówi, że wróg napadł na Alice i przedstawia się: "Jestem piękną wojowniczką o miłość i sprawiedliwość, Wieczną Czarodziejką z Księżyca! W imieniu Księżyca ukarzę cię!".

Wróg zmienia cel w potwora, wskakuje do budki telefonicznej i znika. Potwór używa mikrofonu i atakuje naszą bohaterkę, ale ta unika ciosów. Luna rozkazuje jej unicestwić wroga, ale Usagi nie zrobi tego.

Nagle na ciężarówce pojawiają chłopaki przemienieni w Sailor Starlights. Potwór zostaje unieruchomiony przez atak "Star Serious Laser", którego używa jeden z nich. Chłopcy chcą wykończyć potwora, ale Usagi nie może pozwolić im zabić Alice. Przywraca jej postać nowym zaklęciem: "Starlight Honeymoon Therapy Kiss!".

Późnym popołudniem zdjęcia dobiegają końca. Dziewczyny pytają Usagi, gdzie była. Ale nasza bohaterka nie udziela im odpowiedzi.

Ep173 1.jpg

Scena z odcinka

Ep173 2.jpg

Scena z odcinka

Ep173 3.jpg

Scena z odcinka

Ep173 4.jpg

Scena z odcinka

Ep173 5.jpg

Scena z odcinka

Ep173 6.jpg

Scena z odcinka

Ep173 7.jpg

Scena z odcinka

Ep173 8.jpg

Scena z odcinka

Nawigacja odcinków
(Lista odcinków)
Poprzedni:
172
Seria
Sailor Moon Sailor Stars
Następny:
174

Więcej z Fandomu

Losowa wiki