FANDOM

O miłość i sprawiedliwość! Wojowniczki raz jeszcze
Logo ep48
愛と正義ゆえ! セーラー戦士再び
Ai to seigi yue! Sērā Senshi fukkatsu!
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Yūji Endō
Scenariusz: Katsuyuki Sumizawa
Premiera: 13 marca 1993
Potwór: Minotauron
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Odrodzenie Księżyca! Pojawienie się tajemniczych kosmitów
Następny: Czyja jest ta biała róża? Pojawienie się Rycerza Księżycowej Poświaty

O miłość i sprawiedliwość! Wojowniczki raz jeszcze (jap. 愛と正義ゆえ! セーラー戦士再び Ai to seigi yue! Sērā Senshi fukkatsu!) – 2 (48) odcinek drugiej serii anime, w którym Ami, Rei, Mako i Minako znów stają się wojowniczkami. Jego premiera odbyła się w Japonii 13 marca 1993 roku.

Opis odcinka Edytuj

Słoneczny dzień, na przystanku stoi przystojny chłopak. To Mamoru Chiba. Nagle obok niego pojawia się Usagi. Łapie zdziwionego chłopaka za ramię i przytula się do niego. Mamoru jest zaskoczony i próbuje się wyrwać z jej objęć. Dziewczyna smutnieje, gdyż uświadomiła sobie, że Mamoru jeszcze się nie przebudził i nie pamięta swojego wcielenia. Drugą stroną ulicy idzie Natsumi, która podąża w stronę Mamoru i Usagi. Chłopak wyrywa się dziewczynie i ucieka.

Tymczasem w domu Usagi, Luna i Artemis rozmawiają o nowym wrogu. Artemis jest przeciwny przebudzeniu reszty wojowniczek, ale Luna ma wątpliwości, czy Usagi poradzi sobie sama. Do pokoju wpada załamana dziewczyna. Jest smutna, że Mamoru nic nie pamięta. Koty zastanawiają się czy nie obudzić dziewczyn. Usagi mówi, że sama da radę pokonać wroga.

W tym samym czasie An prosi o trochę energii. Ail mówi jej, że Drzewo Zła ma już jej końcówkę. Kosmici muszą zebrać ją od ludzi. An wybiera kolejnego cardiana Minotaurona. Trwa casting do serialu telewizyjnego. Nagle pojawiają się Ail i An. Kosmitka usypia siedzących mężczyzn.

W szkole Naru mówi Usagi, że została zaproszona na przesłuchanie. Dziewczyna boi się iść mając w pamięci ostatnie wydarzenia. Usagi mówi jej, że może z nią pójść. Dziewczyna ma nadzieję, że załapie się na przesłuchanie. Przed studiem spotykają się cztery dziewczyny: Minako, Makoto, Rei i Ami. Mają dziwne przeczucie, że spotkały się już wcześniej. Po drodze spotykają Usagi, która jest szczęśliwa, że je zobaczyła.

Tymczasem w studio trwa przesłuchanie. Ami chce zrezygnować, ale pojawiają się An i Ail, a wraz z nimi Minotauron. Dziewczyny są przerażone i uciekają. Cardian podąża za nimi. An przybiera postać Natsumi i spotyka Usagi. Dziewczyny widzą w studio Mamoru. Tymczasem Rei i Makoto próbują odpędzić potwora. Natsumi wchodzi do garderoby aktorki i zabiera jej energię. Znowu zostaje zaatakowana Naru. Cardian odbiera jej energię. Do studia wchodzi Usagi. Widząc całą sytuację zamienia się w Sailor Moon wypowiadając słowa Moon Prism Power, Make Up. Zaczyna walkę z potworem. Ami, Minako, Mako i Rei widząc Sailor Moon powoli sobie przypominają wszystko. Minotauron odbiera czarodziejce energię. Luna budzi dziewczyny i prosi, żeby jej pomogły. Ami, Rei, Makoto i Minako przemieniają się w czarodziejki wypowiadając odpowiednie słowa transformacji. Czarodziejki pomagają Sailor Moon używając ataków: Sabão Spray, Supreme Thunder, Fire Soul, Crescent Beam. Cardian zostaje pokonany.

Dziewczyny cieszą się, że znowu są razem, a Rei jak zwykle dogryza Usagi. Luna przeprasza dziewczyny, że musiała je obudzić, lecz one pragną chronić Ziemię. Usagi marzy teraz, żeby jeszcze Mamoru odzyskał pamięć...

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Znowu razem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki