Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Ocean, wyspa, wakacje! Odpoczynek wojowniczek

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Logo ep67.jpg
海よ島よバカンスよ!戦士の休息
Umi yo shima yo Bakansu yo! Senshi no kyūsoku
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Yūji Endō
Scenariusz: Katsuyuki Sumizawa
Reżyser animacji: Taichi Nakamura
Premiera: 28 sierpnia 1993
Potwór: Brak
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Rodzicielska miłość Usagi!? Trójkątny związek Curry
Następny: Chronić Chibiusę! Zacięta walka 10 wojowników

Ocean, wyspa, wakacje! Odpoczynek wojowniczek (jap. 海よ島よバカンスよ!戦士の休息 Umi yo shima yo Bakansu yo! Senshi no kyūsoku) – 21 (67) odcinek drugiej serii anime, w którym Usagi i jej przyjaciółki jadą na wakacje. Jego premiera odbyła się w Japonii 28 sierpnia 1993 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Piękny, upalny dzień. Usagi, Makoto i Minako przyszły do świątyni. Spotykają tam Chibiusę. Dziewczynka mówi, że Rei pojechała na bezludną wyspę. Dziewczyny postanawiają przyłączyć się do niej.

Tymczasem Rei myśląc, że jest sama, próbuje się skoncentrować. Nagle tuż za nią pojawia się reszta dziewczyn. Bardzo im się tu podoba i pytają Rei, dlaczego ukryła to, że się tu wybiera. Dziewczyna odpowiada im, że próbuje się tu koncentrować. Usagi mówi, że przyjechały, ponieważ Chibiusa chciała się z nią pobawić. Rei mówi, że to rozumie, ale nie wie, po co wszystkie przyjechały. Dziewczyny zmieniają temat i postanawiają popływać. Wszystkie bardzo miło spędzają czas. Jednak przy obiedzie Chibiusa obraża się i odchodzi. Po chwili dziewczyny z przerażeniem stwierdzają, że nie ma dziewczynki. Postanawiają jej poszukać. Tymczasem Chibiusa trafia do tajemniczej jaskini. Pomógł jej mały dinozaur, który się skaleczył. Chibiusa za pomocą słów Luna P Henge wyczarowuje apteczkę i mu pomaga. Zaprzyjaźnia się z nimi daje mu na imię Kirin.

Tymczasem dziewczyny nadal nie mogą znaleźć Chibiusy. W tym samym czasie dziewczynka mówi, że jest głodna. Kirin nurkuje i przynosi jej ryby. Chibiusa nie jest zachwycona, a po chwili mówi, że bardzo jej smakuje. Dziewczyny zauważają dym i płyną w tamtą stronę. Tymczasem w jaskini pojawia się matka Kirin i zabiera go ze sobą. W tym samym czasie jaskinia się zapada. Dinozaury zasłaniają dziewczynkę. Rei czuje jej obecność na wyspie. Dziewczyny zmieniają się w czarodziejki. W jaskini kamienie przysypują dinozaury. Z wulkanu wypływa lawa. Sailor Mars za pomocą zaklęcia Burning Mandala niszczy zbliżające się niebezpieczeństwo. Sailor Jupiter, Sailor Venus i Sailor Mercury również używają swoich ataków. Chibiusa mówi, że Kirin i jego matka zostali przysypani. Sailor Moon ratuje ich za pomocą ataku Moon Princess Halation.

Chibiusa jest smutna, że Kiri odpływa, ale dziewczyny mówią, że tak będzie lepiej. Dziewczynka mówi Rei, że zje jej rybę.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Wakacje na bezludnej wyspie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki