FANDOM

Odrodzenie Księżyca! Pojawienie się tajemniczych kosmitów
Logo ep47.jpg
ムーン復活! 謎のエイリアン出現
Mūn fukkatsu! Nazo no eirian shutsugen
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Kazuhisa Takenouchi
Scenariusz: Shigeru Yanagawa
Premiera: 6 marca 1993
Potwór: Vampir
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Życzenie Usagi! Nowe życie
Następny: O miłość i sprawiedliwość! Wojowniczki raz jeszcze

Odrodzenie Księżyca! Pojawienie się tajemniczych kosmitów (jap. ムーン復活! 謎のエイリアン出現 Mūn fukkatsu! Nazo no eirian shutsugen) – 1 (47) odcinek drugiej serii anime, w którym pojawiają się Ail i An, a Usagi ponownie staje się Sailor Moon. Jego premiera odbyła się w Japonii 6 marca 1993 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Jest piękny słoneczny poranek w Tokio. Luna i Artemis podziwiają piękny widok. Rozmawiają o tym, jak dziewczyny po walce z Królową Metarią straciły pamięć. Nagle koty słyszą głos Usagi. Widzą, jak przerażona i zaspana dziewczyna wybiega z domu i rusza w kierunku szkoły. Gdy Usagi znika, Artemis zaleca się do Luny, ale kotka drapie go boleśnie.

W szkole nasza bohaterka jak zwykle ma kłopoty. Tym razem ląduje na korytarzu z wiadrem wypełnionym wodą na głowie. Spotyka tam Ami, której mówi, że jej wychowawczyni była zdenerwowana. W tym momencie pani Haruna wychodzi z klasy i zaczyna rozmowę z Usagi. Ta zaś zaczyna się kiwać i wylewa wodę z wiadra na głowie nauczycielki.

Pewnej nocy wszystkich mieszkańców Tokio, w tym Usagi, budzi dziwny wybuch. To latający obiekt wbija się w ziemię, a potem odlatuje. Później wszyscy oglądają dziurę w ziemi. Usagi, Ami, Rei, Makoto i Minako są również zdziwione tym zjawiskiem. W pewnym czasie Usagi znajduje reklamę słodyczy i postanawia tam pójść. Lecz Mamoru mówi dziewczynie, że jak zje słodycze to jej brzuch będzie jak balon.

Na balkonie jednego z mieszkań dwaj obcy, Ail i An, rozmawiają ze sobą. Mają zamiar zebrać od ludzi energię i zawładnąć Ziemią.

Następnego dnia pani Haruna przedstawia swym uczniom dwójkę nowych uczniów – rodzeństwo Seijūrō i Natsumi Ginga. Seijūrō wpada w oko Usagi. Jego siostra jest zazdrosna i robi bratu awanturę. Gdy para wraca do domu, Natsumi zauważa Mamoru i idzie za nim. Ale w pewnym momencie jej obraz się rozmywa i dziewczyna upada osłabiona na ziemię.

Wieczorem w swoim domu Usagi plotkuje z Naru przez telefon. Mówi jej o chłopaku, który zrobił na niej wrażenie. Luna słyszy rozmowę dziewczyn.

Tymczasem dzięki Drzewu Zła An odzyskuje energię i czuje się lepiej. Para obcych wybiera do pierwszej pierwszego cardianaVampira, który zaczyna wyssać z ludzi energię. Luna i Artemis muszą przywrócić dziewczynom pamięć, ale nie mogą tego zrobić.

Naru rozmawiając z Usagi otwiera okno i patrzy, jak cardian kieruje się w jej stronę i odbiera energię. Osłabiona dziewczyna upuszcza słuchawkę na ziemię. Tymczasem do mieszkania Naru wpada przerażona Usagi. Vampir próbuje wyssać z niej energię, ale Artemis przybiega aby mu przeszkodzić.

Luna zaś przywraca Usagi pamięć. Nasza bohaterka przypomina walkę z Królową Beryl. Po krótkiej rozmowie z Luną dziewczyna za pomocą słów: Moon Prism Power, Make Up zamienia się w Sailor Moon i toczy walkę z cardianem. Gdy potwór próbuje po raz kolejny odebrać wojowniczce energię, Luna mu przeszkadza i uwalnia Usagi z opresji. Na koniec Sailor Moon pokonuje potwora zaklęciem Moon Tiara Action.

Po skończonym pojedynku Sailor Moon widzi na niebie Aila i An, którzy mówią, ze to dopiero początek. Gdy kosmici znikają, Usagi spogląda w niebo i żegna się z beztroskim życiem.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Powrót Czarodziejek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki