FANDOM

Otedamako
お手玉子
Otedamako
Otedamako
Przynależność: Cyrk Martwego Księżyca
Gatunek: Lemur
Płeć: Kobieta
Pan: Tygrysie Oko
Śmierć: Atak Moon Gorgeous Meditation
Pierwsze wystąpienie: Odc. 131 (anime)
Seiyū: Mari Maruta

Otedamakolemur wezwany przez Tygrysie Oko, pojawił się w 4 odcinku czwartego sezonu anime.

Tuż po sprawdzeniu lustra marzeń Naru zjawiły się wojowniczki, więc Tygrysie Oko wezwał lemura Otedamako, która wyłoniła się z jego cienia. Zajmuje się żonglerstwem. Sailor Chibi Moon wezwała Pegaza, aby Sailor Moon mogła zniszczyć lemura atakiem Moon Gorgeous Meditation.

Otedamako ma bardzo orientalny i fantazyjny wygląd. Ma bladoniebieską skórę i fioletowe włosy zebrane w długi i ciasny warkocz, do tego obwiązane zieloną tasiemką. Jej oczy są koloru morskiego, a pomiędzy nimi ma czerwone znamię w kształcie rombu. Jej uszy są spiczaste, a w nich ma złoto-czerwone kolczyki. Strój jest czerwony z lekkimi złotymi akcentami i rombowymi wycięciami. Na nadgarstkach posiada coś w rodzaju bransolet przypominających duże różowe piłki.

Ciekawostka Edytuj

  • Jej imię pochodzi od wyrażenia „otedama” (jap. お手玉) – woreczki wypełnione fasolą lub ryżem służące do żonglowania – oraz „ko” (jap. 子; w tym przypadku jako człon, często występujący w kobiecych imionach).

Galeria Edytuj

Wrogowie: Cyrk Martwego Księżyca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki