Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Parallel Sailor Moon

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Psm03.JPG

Córki czterech Inner Senshi oraz w środku Kousagi - druga córka Usagi

Psm01.jpg

Dorosłe Inner Senshi.
Od lewej: Rei Hino, Ami Mizuno, Minako Aino, Makoto Kino

Psm02.JPG

Dorosła Usagi Tsukino

Psm04.jpg

Parallel Inner

Parallel Sailor Moon – 18-stronicowa historia poboczna autorstwa przez Naoko Takeuchi przedstawiająca alternatywną historię, po pokonaniu Chaosu przez Sailor Senshi.

Została wydana w Materials Collection w 1999 r. (był to rok Królika w Chinach). Historia została w 2004 r. dodana do tomu "Sailormoon Short Stories Vol. 2".

WprowadzenieEdytuj

W świecie przedstawionym w "Parallel" Usagi i Mamoru mają drugą córkę - Kousagi.[1]

Kousagi, tak jak jej matka i siostra, ma odango, tylko że złożone z 4 kucyków, naśladuje w swoim zachowaniu ChibiUsę i jest bardziej niezdarna niż Usagi.

Córki czterech przyjaciółek Usagi: Ami Jr, Rei Jr, Mako i Mina, przez wzgląd na przyjaźń swoich matek, spędzając z Kousagi czas i wszystkie uczęszczają na lekcje gotowania prowadzone przez Harukę, Michiru oraz Setsunę.

Jednak dziewczyny nie przepadają za Kousagi i spędzają z nią czas tylko wtedy kiedy muszą.

Dorosła Usagi nadal często się spóźnia i zapomina o różnych rzeczach (jak np. rachunki co wypomina jej Chibiusa).

Mamoru widać tylko chwilkę ale prawdopodobnie pracuje by utrzymać rodzinę.

Ami Mizuno jest lekarzem, Rei Hino nadal pracuje w świątyni, Makoto Kino ma piekarnię, a Minako Aino jest zwolennikiem pracy swojego męża, reżysera komedii. Ich córki wyglądają zupełnie jak one.

ChibiUsa pojawia się jako 15-letnia uczennica, która uczęszcza na zajęcia ze swoją najlepszą przyjaciółką Hotaru.

StreszczenieEdytuj

Historia ta zaczyna się tym jak, Kousagi goni dziewczyny w drodze na zajęcia z gotowania. Kiedy cztery Parallel Inner grają w grę by zdecydować, która z nich ma zostać z Kousagi, ta odkrywa różowego kota. Cztery przyjaciółki postanawiają zostawić oboje i, rzuciwszy torby na Kousagi, uciekają.

Nagle pojawia się wielka kula energii. Parallel Inner odczuwają wszystkimi zmysłami, że coś grozi Ziemi. Kousagi przywraca się z powodu nagłego wiatru i traci świadomość.

Po chwili budzi się. Lata w powietrzu. Obok niej znajduje się dziewczynka jej wzrostu, mająca różowe włosy i koki w kształcie serduszek (jak ChibiChibi), kocie uszy na głowie, wąsy i ogon. Córka Usagi pyta się ją czy jeszcze żyje. Ona mówi, że nie. Kousagi wpada w panikę (jeszcze tyle rzeczy nie zdążyła zjeść!) ale okazuje się, że tajemnicza dziewczynka tylko żartowała. Mówi jej, że została wybrana - jest księżniczką, a pozostałe dziewczyny są jej sojuszniczkami.

Zaklęciem "Parallel Moon Power, Make Up" (pol. "Równoległa Księżycowa Moc, Zamień mnie!") Kousagi zamienia się w Sailor Senshi. Jej strój wygląda podobnie jak pozostałych, ale zamiast kółeczka na kokardzie ma królika, zamiast "ochraniaczy na kucyki" w kształcie kuli ma także króliki. Jej spinki również są w kształcie królików, ma dwa paski.

Pojawiają się pozostałe Parallel Inner. Razem atakują wroga, który chce zniszczyć planetę. Okazuje się nim... ogromne stado królików zmierzające prosto na Ziemię!

Kousagi wzywa wszystkie koty na błękitnej planecie. One łączą się w ogromnego kota, który zjada stado królików. Wcześniej Kousagi wyczytała w książce, że naturalnym wrogiem królików są koty.

Rozbłyska jasne światło.

Kousagi i reszta dziewczyn budzi się.

Okazuje się, że są na zajęciach z gotowania. Każda uważa, że miała tylko dziwny sen - do czasu gdy okazuje się, że wszystkie pięć śniły to samo!

Historia kończy się obrazkiem mrugającego jednym okiem różowego kota i słowami "Czasami to nie jest sen".

Nowe postacieEdytuj

Wszystkie zamieniają się w Sailor Senshi ale ich nazwy nie są nigdzie podane.

Przypisy Edytuj

  1. Jest niezgodne z tym co mówiła Setsuna w odcinku 182 o tym, że Nowa Królowa Serenity ma tylko jedne dziecko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki