Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Helios

Przekierowano z Pegaz

2956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Helios
Helios (artbook).jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 34 (manga; jako Pegaz)
Act 36 (manga)
Odc 128 (anime; jako Pegaz)
Odc 158 (anime)
Seiyū: Taiki Matsuno
Informacje
Przynależność: Złote Królestwo
Miejsce zamieszkania: Eluzjon
Formy: Pegaz
Powiązania: Chibiusa, Princess Lady Serenity, Książę Endymion, Menady
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Humanoid

Helios (jap. エリオス Eriosu) – strażnik i kapłan Eluzjonu i Złotego Kryształu i przemieniony w Pegaza.

Anime Edytuj

Helios (anime).jpg

Helios w anime

W anime Eluzjon był krainą wspieraną przez energię pięknych ludzkich marzeń. Królowa Nehellenia i jej podwładni z Cyrku Martwego Księżyca najechali Eluzjon w poszukiwaniu Złotego Kryształu, ale dlatego, że nie miała piękny senego marzenia, nie była w stanie go wziąć. Zamiast tego, że schwytała Heliosa i uwięziła go. Gdy ujrzał piękne światło snu Chibiusy, jego duch przyjął formę Pegaza i schronił się w nim.

Pegaz nie może żyć w zwykłym świecie, gdyż jego "naturalnym środowiskiem" jest Kraina Marzeń i Snów (Eluzjon), dlatego schronił się w snach człowieka o czystych i pięknych marzeniach. Osobą tą okazała się Mała Czarodziejka z Księżyca, czyli Chibiusa. Wkrótce zaprzyjaźniają się bardzo ze sobą; pod koniec serii staje się jasne, iż tych dwoje jest sobie przeznaczonych i że spotkają się w przyszłości.

Sailor Chibi Moon i Sailor Moon dostały od Pegaza nowe broszki pozwalające na transformacje w formę Super oraz nowe rodzaje broni; Chibiusa otrzymała Crystal Carillon, a Usagi dostała Księżycowy Kalejdoskop.

Pozostałym czterem czarodziejkom Inner Senshi (Merkury, Mars, Jowisz, Wenus) Pegaz daje nowe pióra transformacji, dzięki którym zwiększają one swoją moc i używają nowych ataków.

Musicale Edytuj

Yume Senshi - Ai - Eien ni... Edytuj

W musicalu Yume Senshi - Ai - Eien ni... i jego wersji Kaiteiban głosu użyczył mu Yūta Enomoto.

Amour Eternal Edytuj

W tym musicalu w jego rolę wcieliła się Hikaru Hirayama.

PostacieEdytuj

PegazEdytuj

Pegaz pomagał Sailor Moon i Sailor Chibi Moon. Sailor Chibi Moon za pomocą Twinkle Yell którą dostała od Pegaza przywoływała magicznego konia. Gdy Pegaz się pojawił gdy Sailor Moon wykonywała atak: Moon Gorgeus Meditation!

Etymologia Edytuj

  • Helios to w mitologii greckiej bóg i uosobienie Słońca, jeden z tytanów; utożsamiany z rzymskim Solem.

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy fani sądzą, że Helios reprezentuje Słońce.

Więcej w Fandom

Losowa wiki