Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Petz

2968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Petz
Pet.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 16 (manga)
64 odc. (anime)
15 odc. (SM Crystal)
Seiyū: Megumi Ogata
Wasabi Mizuta (SM Crystal)
Informacje
Przynależność: Rodzina Czarnego Księżyca
Miejsce zamieszkania: Zamek Czarnego Księżyca, Nemesis
Zawód/zajęcie: Jedna z Ayakashi Sisters
Powiązania: Rubeus, Saphir
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek
Krewni: Koan, Berthier, Calaveras (siostry)

Petz (jap. ペッツ Pettsu) – członkini Rodzina Czarnego Księżyca Rodziny Czarnego Księżyca i najstarsza z Ayakashi Sisters. Pod wodzą Rubeusa wraz z siostrami udała się do XX-wiecznego Tokio w poszukiwaniu Chibiusy i Srebrnego Kryształu. Kontroluje zwierzęta i rośliny[1].

AnimeEdytuj

W anime Petz była uparta, porywcza i wyniosła. Okazywała wiele pogardy wobec ludzi z Ziemi, a niekiedy nawet wobec własnych sióstr. W szczególności kłóciła się z Calaveras za każdym razem, kiedy obie pracowały razem. Mimo, że wydawała się szczególnie lubić Berthier, ponieważ obie były zazwyczaj w stanie spokojnie razem rozmawiać, było to możliwe przez pochlebstwo młodszej siostry – Berthier, w przeciwieństwie do innych sióstr, nigdy nie szydziła z niepowodzeń Petz, nawet gdy miała okazję. Pomimo faktu, że prawie nigdy nie osiągnęła zamierzonego celu, Berthier wierzyła, że była najlepszą siostrą i będzie tą, która pochwyci Chibiusę.

Petz źle reagowała na odmowę i często okazywała swój gniew na różne sposoby, nawet przy najmniejszym niepowodzeniu. W porównaniu do Calaveras, z którą Petz często pracowała, Petz była raczej stanowcza i pogardliwa, a zatem nie przyciągała wielu celów, tak jak Calaveras z jej naturalnym darem przekonywania.

Po tym, jak dwie z jej sióstr przeszły na stronę Sailor Moon, Petz dostała szansę wyeliminowania wszystkich sióstr Black Moon Stick, które wzmacniało jej moc tak, że mogła zabić Sailor Senshi, Koan i Berthier. Zaatakowała je, jak również Calaveras, ale ostatecznie została powstrzymana przez część współdziałających wojowniczek. Wtedy dowiedziała się, że od początku przeznaczeniem berła było także zabicie Petz. Zdając sobie sprawę, że została zdradzona, Petz poczuła wyrzuty sumienia przez swoje poprzednie działania i starała się skierować całą pozostałą mroczną moc z jej ciała, by zniszczyć berło z pewnej odległości. Została następnie wciągnięta w wir. Po tym, jak została uratowana przez swoje siostry, Petz przyjęła ofertę uzdrowienia przez Sailor Moon i stała się człowiekiem. Petz i jej siostry w ostatecznie zaczęły prowadzić stoisko z kosmetykami i zamieszkały razem w mieszkaniu w pozornej harmonii.

Petz pojawiła się ponownie w 86 odcinku, w którym zostało ujawnione, że była zakochana w Saphirze. Trzymała jego królewską szatę po jego śmierci. Była ostatią z sióstr, która pojawia się w serii.

Manga i Sailor Moon CrystalEdytuj

Petz pojawiła się w 16 akcie mangi i 17 odcinku anime, odpowiadała za „003: Operation Renew” – planie Czarnego Księżyca, który miał polegać za zabiciu ludzi i zastąpieniu ich droidami, by w ten sposób zmienić przyszłość. Gdy Czarodziejka z Jowisza skonfrontowała ją, Petz przysięgła zemstę za śmierć Koan i Berthier, i uwięziła Sailor Jupiter wewnątrz wietrznej kieszeni. Sailor Moon zabiła Petz, ale nie była w stanie powstrzymać przed uprowadzeniem Czarodziejki przez Rubeusa.

MusicaleEdytuj

W musicalach w jej rolę wcielili się Ai Ikegami i Shūsuke Yoda.

AtakiEdytuj

DroidyEdytuj

Etymologia Edytuj

Imię Petz pochodzi od minerału petzytu – minerał z gromady tellurków (stanowi mieszaninę tellurku srebra i złota), który w Japonii znany jest jako „pettsukō” (jap. ペッツ鉱) z czego kanji 鉱 znaczy minerał[2].

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 36 strona Materials Collection.
  2. Black Moon Etymology
Wrogowie: Rodzina Czarnego Księżyca

Liderzy WisemanKsiążę Dimande
Ayakashi Sisters KoanBerthierCalaverasPetz
Inni członkowie RubeusEsmeraudeBlack LadySaphirChiralAchiral
Droidy AquaticiVeneti

Liderzy WisemanKsiążę Dimande
Droidy AquaticiVeneti

Liderzy WisemanKsiążę Dimande
Droidy ChiralAchiralAkumudaAtsugesshoAvogadoraDogbaDumbleFuraikiGiwakuJakokuJamanenMarzipanNipasuPharmakonRyuaxUdering
Inni członkowie RubeusEsmeraudeBlack LadySaphir

Więcej z Fandomu

Losowa wiki