FANDOM

Phobos – jeden z kruków Rei Hino.

Manga Edytuj

Phoboshuman

Phobos w ludzkiej postaci

W mandze Phobos i Deimos po raz pierwszy pojawiły się w trzecim akcie. Miały też o wiele większą rolę niż w anime. Mogły się zmieniać w ludzi i więcej pomagały Rei. W akcie 36 dały dziewczynie Mars Crystal, który umożliwił jej przemianę w Super Sailor Mars.

W akcie 45 spotkały Sailor Lead Crow, która znała je z ich planety Coronis, gdzie razem uczyły się, jak odczytywać sny, zanim Princess Mars wybrała Deimos i Phobos na swoje towarzyszki. Zostały zabite przez Lead Crow, która zabrała ich Sailor Crystals.

Kiedy Phobos jest w ludzkiej postaci, od Deimos różni ją jej czerwony (jaśniejszy[1]) strój.

Phobos i Deimos są płci żeńskiej, na co wskazuje wypowiedź: "szczęśliwe bliźniaczki z najjaśniejszej boskiej galaktyki wybrane przez Księżniczkę Marsa (...)".

Anime Edytuj

W anime Phobos i Deimos po raz pierwszy pojawiły się w 10 odcinku. Mieszkały niedaleko Hikawa Shrine. Potrafiły wyczuwać zło i atakowały ludzi, którzy chcieli skrzywdzić Rei.

PGSMEdytuj

W PGSM Phobos i Deimos pojawiły się tylko w akcie 3 jako cyfrowo animowane kruki.

CiekawostkaEdytuj

  • Jeden z dwóch księżyców Marsa to właśnie Phobos.

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Wszystkie mangi są wydawane w czerni i bieli (z wyjątkiem okładki i paru pierwszych i/lub dodatkowych stron), więc w mandze Sailor Moon Takeuchi-sensei musiała ubranie Phobos zaznaczyć jaśniejszą barwą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki