FANDOM

Pink Sugar Heart Attack
ピンク・シュガー・ハート・アタック
Pinku Shugā Hāto Atakku
Pink Sugar Heart Attack3.jpg
Wykonany przez: Sailor Chibi Moon
Przedmiot(y): Pink Moon Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 28
Anime: Odc. 103
Anime Crystal: Odc. 32
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Pink Sugar Heart Attack (pol. Atak Różowych Cukrowych Serc) – atak Sailor Chibi Moon, który pojawił się w anime, mandze, Sera Myu i grach wideo. Był to pierwszy atak Sailor Chibi Moon, wykonywała go przy pomocy Pink Moon Stick. Po wypowiedzeniu nazwy ataku z Pink Moon Stick wydobywał się strumień małych różowych serc.

Pierwsze animeEdytuj

W anime atak był zawodny, czasem wymagał więcej niż jedną próbę, by zadziałać, i był stosunkowo słaby w porównaniu z atakami innych Sailor Senshi. Jednak w odcinku 121 atak wydawał się wystarczająco silny, aby zabić niektóre z roślin Tellu. Jego zasięg był dość ograniczony: po kilku metrach impulsy energii traciły moc i spadały na ziemię. Kiedy był wykonywany prawidłowo, mógł być stosowany raczej do osłabienia wrogów niż zniszczenia.

MangaEdytuj

W mandze jednak atak ten był dosyć potężny o porównywalnej mocy do innych ataków Wojowniczek.

MusicaleEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Usagi - Ai no Senshi e no Michi, ale został przerwany. Sailor Chibi Moon zdołała go wykonać w musicalu Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku. Wydawał się być równie słaby, jak w anime.

Gry wideoEdytuj

Pink Sugar Heart Attack pojawił się w grach Sailor Moon S na 3DO, Sailor Moon: Another Story oraz w Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Pink Sugar Heart Attack (gra).gif

GaleriaEdytuj

Pink Sugar Heart Attack (High Quality)00:47

Pink Sugar Heart Attack (High Quality)

Pink Sugar Heart Attack (Film Vasariel)

CiekawostkiEdytuj

  • W 157 odcinku anime Sailor Chibi Moon użyła Crystal Carillon w podobnym ataku do tego przeciw VesVes, ale nie został on nazwany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki