FANDOM

Postanowienie Usagi i dziewczyn! Preludium nowej walki
Logo ep89
うさぎ達の決意! 新しき戦いの序
Hikari to yami no saishū kessen! Mirai e chikau ai
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Kōnosuke Uda
Scenariusz: Katsuyuki Sumizawa
Premiera: 12 marca 1994
Potwór: Brak
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Ostateczna walka między światłem a ciemnością! Miłość przysięgła przyszłości
Następny: Przeczucie końca świata? Pojawienie się nowych tajemniczych wojowniczek

Postanowienie Usagi i dziewczyn! Preludium nowej walki (jap. うさぎ達の決意! 新しき戦いの序 Usagi tachi no ketsui! Atarashiki tatakai no jokyoku) – 43 (89) i ostatni odcinek drugiej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 12 marca 1994 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Program rozpoczyna prezentacja Inner Senshi. Następnie pada wiadomość, jakoby w serii Sailor Moon S miała zostać zmieniona główna bohaterka. W ciągu trwania odcinka kilkakrotnie dziewczęta kłócą się, która z nich powinna nią zostać. Ukazane zostają wszystkie cztery dotychczasowe czołówki. Usagi zapowiada kolejną serię, po czym pokazane zostają Michiru i Haruka stojące na drzewie i trzymające czyste serce Rei. Ich twarze nie są jednak ukazane. Wojowniczki zastanawiają się, czy dziewczęta należą są ich sprzymierzeńcami, czy wrogami.

Wówczas pada wzmianka o Sailor Pluto. Prawdopodobnie postacie z drzewa mają z nią coś wspólnego. Powtórzone zostają sceny pierwszego spotkania Sailor Pluto z Usagi. Później temat schodzi na Mamoru i Tuxedo Mask. Być może Michiru i Haruka mają pomagać Inner Senshi w opresji, podobnie jak on. Kolejna scena przedstawia moment z odcinka 68. Sailor Moon, Mars, Mercury, Jupiter i Venus walczą z Ayakashi Sisters i Rubeusem. Dalej znowu następuje kłótnia dotycząca głównej roli w Sailor Moon S. Rei uważa, iż byłaby najlepszą bohaterką. Wspomina swoje najlepsze akcje.

Wkrótce swoje walki przypominają także inne Inner Senshi. Każda świetnie prezentowała się na polu bitwy, wybór postaci nie jest więc łatwy. Dziewczęta postanawiają rozwiązać problem w inny sposób. Wpadają na pomysł siłowania się, ale wówczas nagroda od razu przypadłaby Mako. W końcu ukazane zostają bitwy Usagi - zwycięstwo nad Królestwem Ciemności, chronienie Chibiusy czy konfrontacja z Rubeusem i Rodziną Czarnego Księżyca. Ale widzowie obserwują też jej porażki - spóźnienia do szkoły, złe wyniki w szkole itp. Przez krótką chwilę Inner Senshi obserwują nowego wroga, którego twarz jest jednak spowita ciemnością.

W końcu okazuje się, iż zmiana bohaterki nie ma nastąpić. Rei, Minako, Makoto i Ami po prostu próbowały przechytrzyć Usagi, aby w końcu wzięła się do nauki i zachowywała jak prawdziwa księżniczka. Po tych słowach z ust wojowniczek padają słowa przyjaźni. Wszystkie razem zapraszają na kolejny sezon anime – Sailor Moon S.

Obsada Edytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Program specjalny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki