FANDOM

Princess Sailor Venus
Princess Sailor Venus 00
Pierwsze wystąpienie: akt 12 (tylko PGSM)
Seiyū: Ayaka Komatsu
Informacje
Przynależność: Księżycowe Królestwo
Miejsce zamieszkania: Tokio
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Aliasy: Minako Aino, Sailor V, Sailor Venus
Powiązania: Artemis, Inner Senshi
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: człowiek

Princess Sailor Venus (jap. プリンセス・セーラーヴィーナス Purinsesu Sērā Vīnasu) – imię nadane Sailor Venus, kiedy udawała Księżycową Księżniczkę w serialu live-action. Miało to na celu chronić prawdziwą księżniczkę, Sailor Moon, przed Królestwem Ciemności.

BiografiaEdytuj

W akcie 12 pojawiła się przed pozostałymi Inner Senshi (oprócz Sailor Jupiter) jako Sailor V. Następnie zdjęła jej czerwoną maskę i przemieniła się w Princess Sailor Venus. Wtedy to Artemis przedstawił ją jako spadkobierczynię Księżycowego Królestwa i Srebrnego Kryształu. W tym przebraniu pojawiła się ze swoim łańcuchem wokół talii, półksiężycem na czole i diademem na głowie. Diadem posiadał fałszywy Srebrny Kryształ. W akcie 20 Princess Sailor Venus pokazała, że miała kilka identycznych fałszywych diademów.

W akcie 25, kiedy Sailor Moon przebudziła się jako Księżniczka Serenity, półksiężyc na czole Sailor Venus zniknął i został zastąpiony przez jej zwykły diadem. Po tych wydarzeniach, wojowniczka powróciła do jej obowiązków jako liderka Senshi.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo że nigdy nie była określana tym tytułem, w mandze Sailor Venus początkowo również udawała Księżniczkę, aby chronić Sailor Moon. Podobnie jak w serialu live-action, na jaj czole również widniał półksiężyc, który zniknął po przebudzeniu Sailor Moon jako Księżniczki.
  • W akcie 17, kiedy Minako przemieniła się w tę formę za pomocą Venus Power, Make Up, materiał pokazywał, że dziewczyna przemieniła się w jej regularną formę Sailor Venus.

GaleriaEdytuj