Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Księżniczki Układu Słonecznego

Przekierowano z Princess of the Solar System

2956stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Princesses of The Solar System by Ghostgirl7688.jpg

Księżniczki Układu Słonecznego – księżniczki, zostały pokazane tylko w mandze (poza Księżniczką Serenity i Małą Damą). Księżniczki w przeszłości mieszkały w zamkach, orbitujących wokół planet, których były strażniczkami. Na czołach mają planetarny symbol swojej planety.

MangaEdytuj

W akcie 41 mangi Sailor Team przemieniły się w Księżniczki Układu Słonecznego, którymi były w przeszłości. Później Księżniczki przywołały moc zamków swych ojczystych planet i skierowały ją do Rainbow Moon Calice, która dała im moc do przemiany w Eternal Sailor Senshi. Każda z nich miała swój zamek. Zamki nazwane są od księżyca danej planety, z wyjątkiem zamku Princess Mercury i Venus. Zamek Sailor Venus był już wcześniej wspomniany (w mandze Hasło brzmi: Sailor V).

W akcie 45 Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto odwiedziły swoje zamki. Każdy zamek jest wyposażony w urządzenia najnowszej generacji; każdy zamek jest również strzeżony przez jego Sailor Power Guardian, która jest miniaturową wersją Senshi, którą się opiekuje. Sailor Pluto powiedziała, że pamięta swój zamek. Dodała również, że wszystkie pałace były dane wszystkim Solar System Senshi (z wyjątkiem Small Lady i Princess Serenity) przez Queen Serenity, kiedy Księżniczki się urodziły.

W Materials Collection Takeuchi-sensei ukazała szczegółowe rysunki unikalnych sukni Księżniczek. Suknie pojawiały się na ciałach Senshi w jakichś ważnych momentach w Stars. Były również pokazane w artbooku Original Picture Collection Volume IV.

Co ciekawe, Senshi w retrospekcjach swych wspomnień, dotyczących wizyt w Srebrne Milenium, zawsze były ubrane w sailor fuku, a nie w swoje suknie.

Księżniczki Układu SłonecznegoEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki