FANDOM

Sailor Luna
Sailor Luna
Pierwsze wystąpienie: akt 27 (tylko PGSM)
Informacje
Przynależność: Księżycowe Królestwo
Miejsce zamieszkania: Azabu-Juuban, Minato-ku, Tokio
Zawód/zajęcie: Sailor Senshi
Aliasy: Luna, Luna Tsukino
Powiązania: Inner Senshi
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: humanoid

Sailor Luna (jap. セーラールナ Sērā Runa) – postać z serialu Pretty Guardian Sailor Moon. Jej prawdziwą tożsamością jest kotka Luna. W jej rolę wcieliła się Rina Koike.

CharakterystykaEdytuj

Sailor Luna pojawiła się po raz pierwszy w akcie 27. Ze względu na przebudzenie Księżniczki i Srebrnego Kryształu, Luna zyskała nowe moce, które pozwoliły jej przekształcić się z kota w człowieka i z powrotem. Czasem wracała do kociej postaci mimowolnie, jak np. kiedy kichnęła, była zaskoczona, albo straciła przytomność.

Luna po raz pierwszy pojawiła się jako młoda dziewczyna, ale później przekształciła się w wojowniczkę jak inne, stając się Sailor Luna. Nazwała się "piękną wojowniczką w marynarskim mundurku strzegącą miłości i malutkich" (jap. 愛と小さきものたちのセーラー服美少女戦士 ai to chīsaki mono-tachi no sērā-fuku bishōjo senshi). Jej moc zdawała się być oparta na słodyczach, a czasami atakowała przy użyciu dużego składanego wachlarza.

W akcie specjalnym pojawiła się zarówno w formie ludzkiej i kociej, ale nie zostało nigdy wyjaśnione, dlaczego nadal miała swoje moce, podczas gdy inne wojowniczki swoje utraciły.

MoceEdytuj

Kwestie transformacjiEdytuj

AtakiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

GaleriaEdytuj