FANDOM

Ptilol
Ptilol manga.jpg
Pierwsze wystąpienie: Act 29 (manga)
123 odc. (anime)
Odc. 28 (SM Crystal)
Seiyū: Rumi Kasahara
Umeka Shōji (SM Crystal)
Informacje
Przynależność: Bractwo Śmierci
Miejsce zamieszkania: Laboratorium Witches 5 (prawdopodobnie w Tokio)
Zawód/zajęcie: Witches 5
Powiązania: Profesor Tomoe, Witches 5
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Humanoid
Daimon (manga)
Krewni: Cyprine („bliźniak”)

Ptilol (jap. プチロル Puchiroru) – razem z Cyprine była piątą członkinią Witches 5, która pojawiła się w sezonie Sailor Moon S i czwarta w mandze. Według Materials Collection, Ptilol wraz z Cyprine były jednym „bliźniakiem”, ale kiedy walczyła Ptilol oddzielała się od Cyprine.

AnimeEdytuj

Ptilol i Cyprine pojawiły się w odcinku 123 anime i twierdziły, że są najsilniejsze z Witches 5. W rzeczywistości Sailor Senshi miały duże trudności walcząc z nimi, ponieważ kiedy jedna z czarownic wchłania przychodzący atak, druga atakowała. Kiedy wchłaniały jakikolwiek atak przy pomocy ich magicznych różdżek, ich magiczne moce wzrastały. Wojowniczkom udało się je zniszczyć tylko przez oszukanie ich, aby zaatakowały siebie nawzajem.

MangaEdytuj

W mandze Cyprine i Ptilol zostały wezwane przez Kaolinite, aby zabiły Sailor Team. Po nieudanym ataku na Harukę Tenō, obie użyły swoich mocy do manipulowania uczuciami Senshi, aby atakowały siebie nawzajem. Zostały w końcu zabite przez Super Sailor Moon atakiem Rainbow Moon Heart Ache.

Ptilol miała poziom 999.

MoceEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

Imię Ptilol pochodzi od minerału z gromady krzemianów – ptitolitu (klinoptylolit lub mordenitu).

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki