Rainbow Moon Heart Ache
レインボー・ムーン・ハート・エイク/虹色月心激
Reinbō Mūn Hāto Eiku/Nijiiro getsushin geki
Rainbow Moon Heart Ache4.jpg
Wykonany przez: Czarodziejka z Księżyca
Przedmiot(y): Spiral Heart Moon Rod
Pierwsze użycie w:
Mandze: Act 30
Anime: Odc. 112
Anime Crystal: Odc. 34
Sera Myu: Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku

Rainbow Moon Heart Ache (pl. Pragnienie Serca Tęczowego Księżyca) – atak Czarodziejki z Księżyca z mangi, obu anime, musicali i gier wideo. Atak ten jest ulepszoną wersją ataku Moon Spiral Heart Attack. Był wykonywany podobnie, ale był od niego potężniejszy, a Czarodziejka mogła używać go jedynie w formie „Super”. Aby go wykonać używała Spiral Heart Moon Rod. Był użyty w odcinkach 112-125.

W mandze Sailor Moon i Sailor Chibi Moon wykonywały wspólnie potężniejsza wersję tego ataku: Rainbow Double Moon Heart Ache, używając połączonych mocy Spiral Heart Moon Rod i Pink Moon Stick.

AnimeEdytuj

Na początku pojawia się Święty Graal. Później widzimy berło pojawiające się najpierw na tle nieba, a później na tle z motylami. Super Sailor Moon chwyta je i podnosi do góry. Klejnot w środku zaczyna świecić. Czarodziejka obraca berłem i robi kilka obrotów. Wojowniczka stoi na nogach i wykrzykuje słowa Rainbow Moon Heart Ache i bierze zamach. Super Sailor Moon, znajdująca się na tle motyli, robi ponownie kilka obrotów. Z berła wydobywa się światło. Wojowniczka zatrzymuje się, podnosi berło do góry i celuje w wroga. Z berła wydobywa się sznur serc, który uderza wroga, co powoduje pojawienie się tęczy i serca oraz przemiana w przedmiot. Pokonane daimony wołały „Love-lovely!”.

MusicalEdytuj

Atak ten pojawił się m.in. w musicalach Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku i Mugen Gakuen - Mistress Labyrinth (Kaiteiban).

Gry wideoEdytuj

Rainbow Moon Heart Ache był uzywany przez Czarodziejkę w grze Sailor Moon S na 3DO.

GaleriaEdytuj

Rainbow Moon Heart Ache (High Quality)00:51

Rainbow Moon Heart Ache (High Quality)

Rainbow Moon Heart Ache (Film Vasariel)

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa kanji tego ataku oznacza „wzburzenie księżycowego serca w kolorze tęczy”.
  • W albumie Sailor Moon SuperS The Movie Nakayoshi Anime Album atak ten został nazwany Rainbow Moon Heart-Quake (jap. レインボー・ムーン・ハートクエイク Reinbō Mūn Hātokueiku).

Więcej z Fandomu