FANDOM

Czerwone spinki
Polska nazwa: Czerwone spinki
Używany przez: Sailor Moon, Sailor Chibi Moon
Cel użycia: Ozdoba, atak
Zwrot: Supersonic Waves (Sailor Moon i Sailor Chibi Moon; oba anime i manga)
Sailor Hearing (Sailor Moon; anime i manga)
Sonic Cry (Sailor Moon; gry)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 1 (Sailor Moon)
akt 23 (Sailor Chibi Moon)
Anime: odc. 1 (Sailor Moon)
odc. 103 (Sailor Chibi Moon)
Anime Crystal: odc. 1 (Sailor Moon)
? (Sailor Chibi Moon)
PGSM: akt 1 (Sailor Moon)
Musicalu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen (Sailor Moon)

Czerwone spinki (ang. Red Hair Pieces) to spinki Sailor Moon i Sailor Chibi Moon, które noszą na swoich odango.

Pierwsze animeEdytuj

Red Hair Pices

Spinki Sailor Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają wojowniczce ataki Sailor Hearing i Supersonic Waves. Nosi je przez cały czas od pierwszej formy do formy "Eternal". Pierwszy raz pojawiły się w odcinku 1.

Red Hair Picesscm

Spinki Sailor Chibi Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają Wojowniczce atak Supersonic Waves. Chibi Moon nosi je przez cały czas od pierwszej formy do formy "Super". Pierwszy raz pojawiły się w odcinku 103.

Anime CrystalEdytuj

MangaEdytuj

Red Hair Picesm

Spinki Sailor Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają jej ataki Sailor Hearing i Supersonic Waves. Nosi je przez cały czas od pierwszej formy do formy "Eternal". Pierwszy raz pojawiły się w akcie 1.

Red Hair Picesscmmanga

Spinki Sailor Chibi Moon pełnią funkcje zdobnicze oraz umożliwiają Senshi atak Supersonic Waves. Podobnie jak Sailor Moon, Chibi Moon nosi je przez cały czas od pierwszej formy do formy "Eternal". Pierwszy raz pojawiły się w akcie 23.

PGSMEdytuj

Red Hair Picespgsm

W PGSM pełnią tylko funkcje zdobnicze. Sailor Moon nosi je nawet wtedy, gdy zmienia się w Princess Sailor Moon. Pierwszy raz pojawiły się w akcie 1.