FANDOM

BlackMoon

Rodzina Czarnego Księżyca (jap. ブラック・ムーン一族 Burakku Mūn ichizoku, ang. Black Moon Clan) – zła organizacja pochodząca z planety Nemesis z XXX wieku.

Prowadzeni przez Księcia Dimande'a zaatakowali Kryształowe Tokio korzystając z mocy Złego Czarnego Kryształu pragnąc zdobyć Srebrny Kryształ. Udali się w ślad za Chibiusą do XX wiecznego Tokio, aby zmienić historię, nieświadomi, że są manipulowani przez ich czarownika, Wisemana.

Kolczyk

Członkowie Rodziny Czarnego Księżyca posiadają na czołach znak w kształcie odwróconego czarnego półksiężyca, symbol, który kontrastuje podobnemu znakowi identyfikującego członka Białego Księżyca. Członkowie klanu nosili również kolczyki z Czarnego Kryształu (za wyjątkiem Saphira, mimo tego, że je zrobił), które pozwalały na zakrzywienie czasoprzestrzeni i wydawały się wzmacniać indywidualne zdolności osoby je noszącej.

W walce z Inner Senshi członkowie Rodziny Czarnego Księżyca używali Droidów.

MędrzecEdytuj

Erleuchter

Wiseman

Death PhantomEdytuj

Phantom

Death Phantom

Książę DimandeEdytuj

Diamond

Książę Dimande

SaphirEdytuj

Saphire

Saphir

EsmeraudeEdytuj

Esmeraude

Esmeraude

RubeusEdytuj

Rubeus

Rubeus

Siostry Czarnego KsiężycaEdytuj

Sisters

Ayakashi Sisters (od lewej): Petz, Berthier, Caraberas i Koan

Siostry Czarnego Księżyca (jap. あやかしの四姉妹 Ayakashi no yon shimai, ang. Ayakashi Sisters) – pierwsze członkini Rodziny, które podjęły się próby unicestwienia „Króliczka”. Oczywiście miały marne szanse stając do walki z Sailor Moon i jej drużyną. Siostry Czarnego Księżyca:

KoanEdytuj

Koan – siostra walcząca ogniem, naturalna przeciwniczka Sailor Mars. Nieszczęśliwie zakochana w Rubeusie (w odc. 70 poznaje prawdę: Rubeus nie kocha jej, przeciwnie, traktuje jak pionek w grze, który w każdym momencie można zniszczyć). Z powodu tej miłości chce zginąć, jednak Sailor Mar przekonuje ją, że warto żyć, po czym Sailor Moon „oczyszcza” ją za pomocą Srebrnego Kryształu. Najbardziej związana emocjonalnie z Berthier.

Więcej...

BerthierEdytuj

Berthier – siostra walcząca wodą, naturalna przeciwniczka Sailor Mercury. W odcinku 71 odkrywa nawet prawdziwą tożsamość tej wojowniczki. Lubi kantować, co wykorzystuje w grze w szachy, gdzie poznała Ami. Gdy odkrywa, że Petz i Calaveras zależy tylko na wygranej, a co za tym idzie, zwycięstwach Berthier, chce zabić się przez zamrożenie. Jednak w porę Koan przekonuje siostrę, by została normalną kobietą, co, po zgodzie Berthier, Sailor Moon wprowadza w życie.

Więcej...

CalaverasEdytuj

Calaveras – siostra walcząca batem, naturalna przeciwniczka Sailor Venus. Bardzo przywiązana do swojego wyglądu, próżna, pragnąca władzy i potęgi. Najczęściej występuje w duecie z Petz. Jednak potem (odc. 72) odkrywa, że jej starsza siostra nie zawaha się przed wykonaniem rozkazów Rubeusa nawet, jeśli tym rozkazem miałoby być zabicie siostry. Poddaje się „uzdrowieniu” Sailor Moon i razem z siostrami wiedzie życie normalnej kobiety.

Więcej...

PetzEdytuj

Petz – najstarsza siostra walcząca piorunami, naturalna przeciwniczka Sailor Jupiter. Zakochana z niepowodzeniem w Safirze. Wierna wykonawczyni rozkazów Rubeusa. Przez żądzę władzy prawie zabiła siostry. Jednak przez jego bezwzględność przeszła na stronę Senshi. Jednocześnie była najdłużej przekonywana przez Siostry i Sailor Team o przejściu na stronę dobra.

Więcej...

Czarna DamaEdytuj

Black Lady anime

Czarna Dama

DroidyEdytuj

Zobacz w osobnym artykule: Droid.

Wrogowie: Rodzina Czarnego Księżyca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki