Fandom

Czarodziejka z Księżyca

Ryō Urawa

2957stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ryō Urawa
Ryo Urawa.jpg
Pierwsze wystąpienie: 27 odc. (anime)
Seiyū: Shinichirō Ōta
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Japonia; przez krótki czas w Jūban District Corporate House
Zawód/zajęcie: Uczeń gimnazjum (przez krótki czas Juuban Municipal Junior High School)
Formy: Bunbo
Powiązania: Ami Mizuno
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek

Ryō Urawa (jap. 浦和良 Urawa Ryō) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon.

CharakterystykaEdytuj

Pojawia się tylko w dwóch odcinkach, ale jednak ma duży wpływ na życie Ami Mizuno. Na krótko został jej szkolnym kolegą. Dorównuje Ami, jeśli chodzi o intelekt. Jako jeden z nosicieli Tęczowego Kryształu posiadał niezwykłe psychiczne umiejętności, które ujawniły mu drugą tożsamość dziewczyny – Sailor Mercury. Dobrze ją rozumie, jest miedzy nimi specjalna więź, ale formalnie nie są parą. Obydwoje mają podobne problemy i zawsze przed nimi uciekają, i nigdy nie są uczciwi w stosunku do siebie samych. Właściwie są nie tylko przyjaciółmi, ale za bardzo boją się być uczciwi wobec własnych uczuć. Ryō to pierwszy chłopak, który Ami naprawdę się spodobał (choć najpierw nie chciała się do tego przyznać). Po wydarzeniu w wesołym miasteczku muszą się rozłączyć, gdyż Ryō musi wyjechać w inne miejsce, mimo to utrzymują ze sobą kontakt.

Ryo nosił w sobie Żółty Kryształ. Kiedy Zoisite wydobył go z Ryō, chłopak przemienił się w youmę Bunbo.

Ryō pojawił się tylko w dwóch odcinkach: odcinku 27 i odcinku 41. O jego rodzinie wiadomo tylko tyle, że ma ojca który z powodu swojej pracy musi się ciągle przenosić z miejsca na miejsce, przez co Ryō musi regularnie zmieniać szkoły.

Pojawia się także w grze Sailor Moon: Another Story, gdzie ostrzega dziewczyny przed nowym wrogiem. W grze, podczas przygód w Szwajcarii, Ami mówi o nim, jako o swoim chłopaku.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki